2

محاصره ساختمان بانک سرمایه گذاری یو بی اس (UBS)

  • کد خبر : 20524
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۹:۴۰

اعضای جنبش مخالفان نظام سرمایه داری در شهر لندن ساختمان بانک سرمایه گذاری یو بی اس (UBS) را در محله هاکنی در شرق این شهر به اشغال خود درآوردند. یکی از اعضای این جنبش گفت:ما این ساختمان را در راستای اهداف جنبش اشغال کردیم و سعی داریم از آن در جهت ارتباط با عامه مردم […]

اعضای جنبش مخالفان نظام سرمایه داری در شهر لندن ساختمان بانک سرمایه گذاری یو بی اس (UBS) را در محله هاکنی در شرق این شهر به اشغال خود درآوردند.
یکی از اعضای این جنبش گفت:ما این ساختمان را در راستای اهداف جنبش اشغال کردیم و سعی داریم از آن در جهت ارتباط با عامه مردم و سخنرانی برای آنها استفاده کنیم و ما قصد داریم تا در اینجا مراسم فرهنگی از جمله کنسرت موسیقی و نمایشگاه نقاشی مرتبط با جنبش برگزار کنیم.
به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر، وی افزود:ساختمان بانک یو بی اس  نماد ورشکستگی نظام مالی و سرمایه داری محسوب می شود و اعضای جنبش با اشغال این ساختمان سعی دارند تا بی ثباتی و  شکست نظام مالی و سرمایه داری را نشان دهند.
اعضای جنبش ضد سرمایه داری انگلیس که می گویند از جنبش تسخیر وال استریت آمریکا سرمشق گرفته اند پیش از این محوطه روبروی کلیسای پل و همچنین میدان فینزبری شهر لندن را هم به اشغال خود درآورده بودند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20524

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر