2

رضایی: عدم دعوت فوتسالیست‌های قمی جای تعجب دارد

  • کد خبر : 206221
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۳۲

سرپرست باشگاه یاسین پیشرو قم گفت: عدم دعوت از بازیکنان قمی در اردوی جدید تیم ملی فوتسال جای تعجب دارد.

خبرگزاری فارس: رضایی: عدم دعوت فوتسالیست‌های قمی جای تعجب دارد

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص دعوت سرمربی تیم ملی فوتسال از ۲۲ بازیکن در حالی که نامی از بازیکنان قمی دیده نمی‌شود اظهار داشت: به گواه همه اهالی فوتبال و فوتسال شاید قم در زمینه فوتبال دچار فقر باشد اما طی عمر فوتسالی خود به عنوان پایگاه و معدن این رشته فعالیت داشته است.

وی افزود: من ناظم‌الشریعه را از سال ۸۲ که در کلاس لوزانو در اصفهان شرکت کرده بود می‌شناسم جا دارد که به خاطر کسب عنوان سومی در جام جهانی مجددا به او تبریک بگویم. او در مسائل فنی و اخلاقی بسیار خوب کار می‌کند و هیچ شکی ندارم اما برایم جای تعجب است که چرا در لیست اخیر از سه تیم پایین‌تر از یاسین پیشرو بازیکن دعوت شده‌اند اما از قم بازیکنی دعوت نشده است.

سرپرست باشگاه یاسین پیشرو افزود: در حالی که مقاومت البرز آذرخش بندرعباس و فرش‌آراء که همه قابل احترام‌‌اند، بازیکن در تیم ملی دارند اما نفراتی همچون مجتبی نصیری گلر باسابقه ملی ، سعید قاسمی و ناصر اطمینان که به رغم نبود در سه بازی با ۶ گل و آمار فنی بالا به تیم ملی دعوت نمی‌شوند.

رضایی خاطرنشان کرد: این مساله البته خیلی هم جای تعجب نیست چرا که ناظم‌الشریعه پس از اتمام مسابقات جام جهانی در حالی که روز جمعه نیم فصل به پایان می‌رسد حتی یک دیدار یاسین پیشرو را هم از نزدیک در قم ندید. ضمن اینکه ظاهرا تمام بازیکنان خوب قمی که در دیگر تیم‌های لیگ هم حضور دارند به جز حسن‌زاده مورد غضب کادر فنی تیم ملی قرار گرفتند.

وی افزود: عدم دعوت از بازیکنانی که لیاقت دعوت را دارند باعث تضعیف روحیه تیمی و سرخوردگی آنها خواهد شد چرا که در تیم ملی باید با نگاه شایسته‌سالاری رو به جلو حرکت کرد نه اینکه خدای نکرده ارادت سالاری جای آن را بگیرد شاید هم مقصر کادر ساکت و حاشیه یاسین پیشرو است که نه اهل سر و صدا هستند و نه جار و جنجال امیدوارم کادر محترم تیم ملی به فوتبالیست‌ها نگاهی فنی‌تر و صمیمی‌تر داشته باشند برای تیم ملی در تمام مسابقات آرزوی موفقت می‌کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=206221

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]