2

شایسته ایرانی عازم استرالیا شد

  • کد خبر : 20689
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۰

شایسته ایرانی یکی از دو بازیگر اصلی فیلم سینمایی «آینه‌های روبرو» جهت شرکت در مراسم «آکادمی آسیا ـ پاسیفیک» عازم استرالیا شد.  این بازیگر به خاطر ایفای نقش «آدینه» در فیلم «آینه‌های روبرو» که به کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور ساخته شده، از سوی «آکادمی آسیا ـ پاسیفیک» بعنوان یکی از نامزدهای جایزه […]

شایسته ایرانی یکی از دو بازیگر اصلی فیلم سینمایی «آینه‌های روبرو» جهت شرکت در مراسم «آکادمی آسیا ـ پاسیفیک» عازم استرالیا شد.

 این بازیگر به خاطر ایفای نقش «آدینه» در فیلم «آینه‌های روبرو» که به کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور ساخته شده، از سوی «آکادمی آسیا ـ پاسیفیک» بعنوان یکی از نامزدهای جایزه بهترین بازیگر زن انتخاب شده است.

این آکادمی تاکنون از سینمای ایران، باران کوثری (از فیلم خون‌بازی) و گلشیفته فراهانی (از فیلم درباره الی) را به‌عنوان نامزدهای جایزه بهترین بازیگر زن معرفی کرده است.

در دوره اخیر این آکادمی به جز شایسته ایرانی، لیلا زارع ( از فیلم به امید دیدار) و پیمان معادی (از فیلم جدایی نادر از سیمین) نیز نامزد دریافت جایزه بازیگری شده‌اند.

«آینه‌های روبرو» دومین کار سینمایی شایسته ایرانی است. وی قبلا در فیلم «آفساید» جعفر پناهی هم به ایفای نقش اصلی پرداخته بود و از سوی فستیوال خیخون در اسپانیا بعنوان بهترین بازیگر برگزیده شده بود.

شایسته ایرانی در جشنواره‌های فیلم فجر و جشنواره منتقدان سینمای ایران نیز کاندیدای دریافت جایزه بازیگری شده بود.

افق – ایسنا – مراسم اعلام و اهدای جوایز برگزیدگان «آکادمی آسیا ـ پاسیفیک» پنج‌شنبه این هفته در شهر «بریسبان» استرالیا برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20689

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]