2

بهترین شاخص برای رسیدن به عدالت، معنویت و عقلانیت، شخص ولی‌فقیه است.

  • کد خبر : 2077
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۹

حسن غفوری‌فرد نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تبیین ابعاد مکتب امام(ع) از سوی رهبر انقلاب، گفت: اصل طرح موضوع مکتب امام(ع)، مسئله‌ای اساسی بود که رهبر معظم انقلاب آن را در بهترین حالت تبیین فرمودند. وی با اشاره به شاخص‌های عقلانیت، معنویت و […]

حسن غفوری‌فرد نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تبیین ابعاد مکتب امام(ع) از سوی رهبر انقلاب، گفت: اصل طرح موضوع مکتب امام(ع)، مسئله‌ای اساسی بود که رهبر معظم انقلاب آن را در بهترین حالت تبیین فرمودند.

وی با اشاره به شاخص‌های عقلانیت، معنویت و عدالت به عنوان شاخص‌های اصلی مکتب امام(ره)، افزود: بسیاری از نظام‌ها فریاد حمایت و حرکت عقلانیت و عدالت سر می‌دهند، اما در مورد معنویت باید گفت که این شاخصه فقط مخصوص به نظام‌های دینی به‌خصوص نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: امروز استکبار و غرب طوری رفتار کرده که مردم و ملت‌ها به دامن عدالت پناه برده‌اند، البته بنده معتقدم که خودخواهی، خودپسندی و مسائل فردی همگی موجب خدشه‌دار شدن مکتب امام راحل می‌شود.

غفوری‌فرد اضافه کرد: معیارهای معنویت در دین اسلام و در نظام اسلامی کاملاً مشخص هستند، دین اسلام، قرآن و منابع اسلامی آنقدر قوی هستند که انحراف از این مبانی، اگر هم زمانی شروع می‌شود، دیری نمی گذرد که انحراف پیش آمده فاش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ در مورد عدالت و عقلانیت نیز باید توجه بیشتری داشته و صاحب‌نظران این معیارها را دقیقاً تبیین کنند چرا که ایالات متحده هم با مجموعه جنایتی که انجام می‌دهد، از عدالت دم می‌زد.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین اظهار داشت: معنویت هم در واقع نقطه افتراق بین جمهوری اسلامی و نظام‌های دیگر است چرا که معنویت موجود در نظام اسلامی کاملاً اسلامی است.

غفوری‌فرد در پایان تأکید کرد:‌ جایگاه ولایت‌فقیه در رأس مکتب امام قرار داشته و در واقع محورها و شاخص‌های این مکتب توسط ولی‌فقیه تبیین می‌شوند. چرا که بهترین شاخص برای رسیدن به عدالت، معنویت و عقلانیت، شخص ولی‌فقیه است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2077

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر