4

حکایت ما روبه‌رویی با بچه‌ لوسی است که هر چه خواسته به او داده‌ایم

  • کد خبر : 208566
  • ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۷:۵۵

یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال تهران با اشاره به استعفای جدید کارلوس کی‌روش گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال بازی جدیدی را آغاز کرده و به دنبال مظلوم نمایی است.

خبرگزاری فارس: کی‌روش بازی جدیدی را آغاز کرده است/ حکایت ما روبه‌رویی با بچه‌ لوسی است که هر چه خواسته به او داده‌ایم

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پایان اردوی جنجالی تیم ملی در خارج از کشور که با انتقادهای بسیاری از جمله از سوی مربیان باشگاه‌ها همراه بود، برای چندمین بار از سمت خود استعفا کرد.

این اقدام با انتقاد بسیاری از کارشناسان و اهالی فوتبال روبه‌رو شده است.

در همین ارتباط علی لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اتفاقات اخیر در مورد نحوه برخورد کی‌روش با مربیان باشگاه‌ها و آسیبی که برنامه‌های وی به تمرینات باشگاه‌ها و به ویژه تیم‌های حاضر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، موجب افزایش انتقادها به سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان شده است.

وی افزود: کی‌روش که استاد بازی‌های مختلف و سوار شدن بر روی موج‌های رسانه‌ای است، به تازگی استعفای جدیدی را مطرح کرده که جای تامل بسیار دارد و باید ریشه‌یابی شود.

سرمربی سابق تیم فوتبال اکسین البرز با تاکید بر اینکه استعفای سرمربی تیم ملی در این شرایط حساس یک اقدام غیرحرفه‌ای و غیراصولی است، گفت: من معتقدم که کی‌روش بازی جدیدی را آغاز کرده و می‌خواهد با مظلوم‌نمایی توپ را به زمین برانکو و تیم فوتبال پرسپولیس بیاندازد.

لطیفی تصریح کرد: به طور قطع این شیوه به هیچ عنوان صحیح نبوده و زیبنده فردی که سرمربی تیم ملی فوتبال یک کشور بزرگ و دارای فرهنگ غنی است، نبوده و باید هر چه سریع‌تر رفتار خود را اصلاح کند.

* کی‌روش می‌خواهد علاقه‌مندان و فوتبال‌دوستان را علیه منتقدان خود تحریک کند

وی گفت: کی‌روش نشان داده که بازی‌های مختلف را جنجال‌سازی و ایجاد حاشیه‌ها و جو روانی و سوار شدن بر روی موج‌های رسانه‌ای را خیلی خوب بلد است و این دفعه نیز می‌خواهد با استفاده از شگردهایی که خاص خودش است، مظلوم‌نمایی کرده و مردم را علیه مربیان باشگاه‌ها و منتقدان خود به ویژه برانکو و باشگاه پرسپولیس تحریک کند.

این پیشکسوت فوتبال با تشریح اختلافات برانکو و کی‌روش بیان داشت: تمرینات آماده‌سازی تیم‌های باشگاهی در نیم‌ فصل مسابقات، یکی از حساس‌ترین دوره‌های تمرینی است و انتظار سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای در اختیار داشتن تمام بازیکنان خود، با توجه به اینکه باید در روزهای آینده در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور یابد، انتظار منطقی است.

لطیفی گفت: طبیعی است که برانکو بخواهد در این شرایط حساس بازیکنان خود را در اختیار داشته و اجازه ندهد که هفت بازیکن اصلی وی به جای حضور در تمرینات نیم فصل، در اردوی نیم بند تیم ملی حضور یابند.

* کی‌روش را خودمان لوس بار آورده‌ایم

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه باید رفتار کی‌روش آسیب‌شناسی شود، گفت: اعتقاد من این است که حکایت این روزهای سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مانند بچه لوسی است که هر چه خواسته در اختیارش قرار گرفته و تمام خواسته‌های منطقی و غیر منطقی وی برآورده شده است.

سرمربی سابق تیم فوتبال اکسین البرز ادامه داد: اینگونه کودکان هر چه بزرگ‌تر شوند، خواسته‌های بیشتری دارند و در نوجوانی و جوانی دیگر قابل کنترل نیستند.

لطیفی گفت: متاسفانه کی‌روش از زمانی که به ایران آمده، هر چه می‌خواهد، فراهم می‌شود و تمام خواسته‌های وی چه معقول و چه غیر معقول و غیرمنطقی بلافاصله انجام شده است.

وی با اشاره استعفای جدید کارلوس کی‌روش اظهار داشت: رفتار امروز کی‌روش ریشه در گذشته دارد و اگر ما چند سال قبل هر چه او خواست را به صورت غیرکارشناسی انجام نمی‌دادیم، وی به جایی نمی‌رسید که در این شرایط حساس ما را تهدید کند.

* کی‌روش فقط ظاهری استعفا می‌دهد

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بارها استعفا داده است، گفت: وی فقط در ظاهر و برای مظلوم‌نمایی استعفا می‌دهد و استعفاهای وی را نمی‌توان خیلی جدی گرفت.

لطیفی تصریح کرد: متاسفانه مدیریت فدراسیون و وزارت ورزش در برابر رفتارهای کی‌روش قوی نیست و باید یک کار کارشناسی دقیق در این زمینه انجام داده و یک بار برای همیشه بفهمیم که اشکال کار مدیریت ما چیست که یک نفر مانند کی‌روش را به این نقطه می‌رساند و نمی‌توانیم وی را کنترل کنیم.

وی افزود: به طور قطع اینبار نیز کی‌روش به دنبال راه‌انداختن بازی دیگری است و استعفای خود را عملی نمی‌کند و تنها می‌خواهد ما را تهدید کرده و به اهداف غیرمنطقی و خواسته‌های غیراصولی خود برسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208566

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. من نمی دانم هدف مربیان داخلی ما از این همه انتقاد از کیروش برای چیست ولی می دانم هیچکدام از آنها به اندازه کیروش به ما در مقابل تیمهای پر قدرت دنیا غرور و اعتماد به نفس ایجاد نکرده بخصوص در یکی دو سال اخیر این یکدلی که در تیم ملی می بینیم در هیچ دوره ای دیده نشده هر مربی قبلی که داشتیم یا می گفتند این بازیکن با دیگری مشکل داره و هیچوقت یک بازی تیمی در تیم نمی دیدیم به نظرم بجای دامن زدن به اختلاف این دو مربی خوب با مدیریت صحیح آنها را نیز همدل کنیم

  2. شما حق و سواد اینو ندارید که به سرمربی تیم ملی توهین کنید. شماها اگه چیزی بلد بودید و عرضه و تحصیلات داشتید نیازی به مربی خارجی نبود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]