4

یکی از شناخته‌شده‌ترین مسئولان دانشگاه آزاد با ۶ حقوق

  • کد خبر : 20857
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۰

دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران یکی از بزرگترین واحدهای این دانشگاه در پایتخت است که عبدالله جعفرعلی جاسبی علاوه بر ریاست دانشگاه آزاد، رئیس این واحد دانشگاهی نیز هست. ‘خ.ع’معاون جاسبی در این واحد دانشگاهی یکی از شناخته‌شده‌ترین مسئولان واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد تهران است که جاسبی ۶ شغل برای وی تعیین […]

دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران یکی از بزرگترین واحدهای این دانشگاه در پایتخت است که عبدالله جعفرعلی جاسبی علاوه بر ریاست دانشگاه آزاد، رئیس این واحد دانشگاهی نیز هست.

‘خ.ع’معاون جاسبی در این واحد دانشگاهی یکی از شناخته‌شده‌ترین مسئولان واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد تهران است که جاسبی ۶ شغل برای وی تعیین کرده و این مدیر دانشگاهی بابت این فعالیت‌ها ۶ حقوق مختلف از دانشگاه آزاد دریافت می‌کند.

‘خ-ع’ معاون فرهنگی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد تهران، پزشک معتمد دانشگاه آزاد، دانشجوی دکترای واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد، نماینده مرکز آزمون دانشگاه آزاد در واحد علوم تحقیقات، عضو ستاد برنامه‌ریزی واحدهای علوم تحقیقات دانشگاه آزاد در کل کشور و رئیس بیمارستان فرهیختگان که قرار است توسط دانشگاه آزاد راه‌ندازی شود، می‌باشد.

‘خ-ع’ کارمند وزارت آموزش و پرورش بوده و با توجه به اینکه به دانشگاه آزاد منتقل شده است، هنوز از این وزارتخانه منفک نشده و از وزارت آموزش و پرورش نیز حقوق دریافت می‌کند.

بر اساس این گزارش جاسبی رئیس دانشگاه آزاد در یکی از آخرین بخشنامه‌های خود اینگونه ابلاغ کرد که چنانچه کارمندان این دانشگاه بخواهند تحصیل کنند باید مرخصصی کاری بگیرند و نمی‌توانند همزمان شغلی در دانشگاه آزاد داشته و تحصیل هم بکنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر