3

اوباما همواره از حقوق رژیم صهیونیستی دفاع می کند

  • کد خبر : 2091
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۸

یک کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به آینده مصر گفت: بی شک دولت آینده مصر در اختیار اسلام گرایان قرار می‌گیرد، از این رو با کشوری جدید و متحول روبه رو خواهیم شد. محمد صادق الحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه اوباما رئیس جمهور آمریکا دیگر جایگاهی در منطقه ندارد، خاطرنشان کرد: […]

یک کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به آینده مصر گفت: بی شک دولت آینده مصر در اختیار اسلام گرایان قرار می‌گیرد، از این رو با کشوری جدید و متحول روبه رو خواهیم شد.

محمد صادق الحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه اوباما رئیس جمهور آمریکا دیگر جایگاهی در منطقه ندارد، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا با شعار تغییر سر کار آمد، ضمن آنکه در تبلیغات انتخاباتی خود اعلام کرده بود دشمن مسلمانان نخواهد بود و با منطقه رابطه خوبی را برقرار می کند اما در عمل  نشان داد دروغ گویی بزرگ است.

این کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه اوباما از زمان پیروزی در انتخابات تا کنون در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفته است، گفت: وی همواره از حقوق رژیم صهیونیستی دفاع می کند اما بازگشت مردم فلسطین به سرزمین های خود را هیچگاه به رسمیت نمی شناسد.
صادق الحسینی تصریح کرد: مردم منطقه بیدار شده اند و دیگر نمی توانند اهداف و برنامه های غیر منطقی و نادرست سران کاخ سفید را تحمل کنند، بنابراین برقراری اسلام و مقابله با ظلم و دیکتاتوری از خواسته های اصلی مردم منطقه است.
وی در ادامه با بیان اینکه مردم منطقه دیگر فریب شعارهای اوباما را نمی خورند، گفت: آمریکا با بحران جدی مواجه شده و قادر به مدیریت این بحران نیست به همین دلیل بنا دارد در انقلاب مردم در کشورهای منطقه خدشه وارد کند اما سیاست آنها دیگر اجرایی نمی شود.
کارشناس مسائل خاورمیانه همچنین به بیداری اسلامی در مصر اشاره کرد و افزود: بی شک دولت آینده مصر در اختیار اسلام گرایان قرار خواهد گرفت و ما با کشوری جدید و متحول روبه رو خواهیم شد.
صادق الحسینی تاکید کرد: معتقدم زلزله ای که در خاورمیانه بوقوع پیوسته با شدت ادامه پیدا خواهد کرد و هیچ کشور غربی نمی تواند با سرمایه های کلان مانع بیداری مردم شود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر