4

حسنعلی منصور :من اولین گلوله را به سینه دشمن رها کردم.

  • کد خبر : 2098
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲

حبیب‌الله عسگراولادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری که به مناسبت سالگرد شهدای هیأت‌های مؤتلفه اسلامی، پیش از خطبه‌های امروز نمازجمعه تهران سخنرانی می‌کرد با اشاره به آیه‌ بنیان مرصوص از قرآن کریم اظهار داشت: شهدای مؤتلفه اسلامی با این آیه تمسک داشتند. وی گفت: شهید محمد […]

حبیب‌الله عسگراولادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری که به مناسبت سالگرد شهدای هیأت‌های مؤتلفه اسلامی، پیش از خطبه‌های امروز نمازجمعه تهران سخنرانی می‌کرد با اشاره به آیه‌ بنیان مرصوص از قرآن کریم اظهار داشت: شهدای مؤتلفه اسلامی با این آیه تمسک داشتند.

وی گفت: شهید محمد بخارایی شب اول بهمن یعنی شب ۱۷ ماه رمضان نواری را ضبط کرد که در این نوار می‌گوید، من از ماورای این عالم با شما سخن می‌گویم.

این عضو بنیان‌گزار هیأت‌های موتلفه اسلامی ادامه داد: شهیدبخارایی که ۱۸ سال داشت بعد از اعدام انقلابی حسنعلی منصور خطاب به مسلمانان عالم اعلام داشت: من اولین گلوله را به سینه دشمن رها کردم.

عسگراولادی گفت: امروز ما آهنگ امامت امام(ره) و آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای را در عمده شعارها و برنامه‌های حرکت به پیش جوانان اسلام را در کشورهای اسلامی می‌بینم که این پیش‌بینی امام(ره) برای صدور انقلاب اسلامی به دنیا بوده است.

وی اظهار داشت: این چهار شهید از شهدای هیات‌های مؤتلفه را نباید به تشکل و تخرب خاصی نسبت داد، زیرا شهید مربوط به امت و امامت است و این شهدا خود را شهدای امت و امام می‌دانستند.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: ما باید خودمان را با‌ آهنگ وصایای شهدا و سفارش‌های آنها هماهنگ کنیم، لذا به ویژه به نسل جوانمان باید می‌گویم که چند نکته در این آیه قرآنی که شهدا به آن تکیه می‌کردند وجود دارد. اول اینکه اهل ایمان در قتال با کفار هستند، چراکه در سبیل طاعوت هستند.

عسگراولادی افزود: اهل ایمان که وظیفه پیکار با کفر را دارند، بدانند که خداوند دوست دارد شما یکپارچه باشید، دوم اینکه خدا دوست دارد اهل ایمان یکپارچه باشند، نه اینکه اهل ایمان شعبه شعبه و فرقه فرقه شوند و دوست دارد مجاهدات آنها آهنگ ولایت خدا، رسول خدا و ائمه(ع) و در زمان غیبت ولایت نائب امام زمان را داشته باشد.

وی ادامه داد: اهل ایمان مانند بنیان مرصوص باشند یعنی مانند فلز و فولادین باشند. نه اینکه هر جمعی با سلیقه خود، خودشان را از دیگران جدا کنند.خداوند دوست دارد مومنان مانند دیواری که از سرب ذوب شده ساخته شده است، یکپارچه باشند.

یکی از موسسان هیات‌های موتلفه‌اسلامی با بیان اینکه سلیقه‌های مختلف طبیعی است،گفت: اما باید توجه کنند که خدا چگونه دوست دارد، خدا فرقه فرقه شدن را نمی‌خواهد. خداوند اهل ایمان پراکنده را دوست ندارد بلکه جدا شدن از هم را دشمن می‌دارد. در شرایط کنونی که دنیای اسلام توجه امامت اسلام و نظام اسلامی و پیشرفت امت اسلامی در ایران دارد، در چنین شرایطی بیش از همیشه لازم است که اهل ایمان در این کشور امام زمان و کشور امامت و ولایت یکپارچه باشند.

عسگراولادی تاکید کرد: در این شرایط که آهنگ امامت و ولایت و نظام حق اسلامی، جای فوق‌العاده‌ای در دنیا باز می‌کند و دنیا در اشتیاق الگو گرفتن از نظام و امت اسلامی در ایران است، رسانه‌ها و تشکل‌ها و سخنگویان مجموعه‌های سیاسی باید توجه داشته باشد به سفارش شهدا توجه داشته باشد.

وی در ادامه به بیان خاطره‌ای پرداخت و گفت: شبی که این چهار نفر از شهدای هیات‌های موتلفه را از ما جدا کردند، آخر شب که پست عوض شد، یکی از ماموران به اتاق من آمد، کلاه پلیسی‌اش را به زمین کوبید، به او گفتم چه شده است؟ پاسخ داد: نمی‌دانید این چهار نفر با ما چه کردند.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: او گفت وقتی ما این چهار نفر را به محل تیرباران بردیم، افسر نگهبان نبود که اینها را از ما تحویل بگیرد در مسیر مامورین حاضر، به اینها گفتند که ما باید شما را جدای از هم نگه داریم، این چهار نفر گفتند ما از امام و مولایمان حسین (ع)آموخته‌ایم در چنین شبی با نماز و قرآن وداع کنیم، ما برای ساعات شهادتمان اشتیاق داشته و داریم.

وی ادامه داد: آن افسر همچنین گفت که اجازه خواستند و وضو گرفتند و نماز خواندند و ۴ نفر دور هم به صحبت پرداختند. بعد سه نگهبان آمد. امانی و بخارایی گفتند اجازه بدهید ما با مامورانمان خداحافظی کنیم. آمدند جلوی ما ایستادند و گفتند ما شما را دشمن خودمان نمی‌دانیم دشمن ما مشخص است که در کشور و جهان کیست.

عسگراولادی یادآور شد: این شهیدان گفتند: رهبر و مرجع تقلید ما این قیام را برای نجات ما و شما انجام داده است شما در این مدت زندانی بودن ما، به جهت اینکه با ما حرف زدید شلاق‌ها خوردید و بازداشت شدید، ما از شما عذرخواهی می‌کنیم.

وی افزود: این افسر ادامه داد اغلب ما می‌خواستیم زمین دهان باز کند و ما را فرو برد. آمدند جلو و یک به یک با ما روبوسی کردند و گفتند که شما بدانید ما از شما چیزی به دل نداریم، شما دشمن ما نیستید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر