3

تکلیف دو پرسپولیسی تراکتور چه می شود؟/ فجرسپاسی یا ملوان

  • کد خبر : 210446
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

با محرومیت باشگاه تراکتورسازی تبریز از نقل و انتقالات، تکلیف تعدادی از بازیکنان این تیم در هاله ای از ابهام است.

 

به گزارش افق نیوز، امید عالیشاه و احمد نوراللهی در نیم فصل از پرسپولیس جدا شدند تا دوران خدمت خود را در تراکتور سپری کنند اما محرومیت این باشگاه توسز فیفا به ضرر آن ها تمام شد.

 

صمد ابراهیمی وکیل نوراللهی در این باره گفت: احمد نوراللهی و امید عالیشاه سرباز محسوب می شوند. این وضعیت اولیه آنهاست و چون فوتبالیست هستند پرونده شان در اختیار تربیت بدنی نیروهای مسلح و مدیریت آن سردار باران چشمه قرار می گیرد.
او در ادامه اظهار داشت: تربیت بدنی نیروهای مسلح آنها را سرباز سپاه دانسته و به تراکتور رفته اند و بازی هم کرده اند اما اکنون مشخص شده که تراکتور حق جذب بازیکن جدید را نداشته و بازی های آنها بلا اثر است و بنا به اعلام کمیته حقوقی فدراسیون بازیکن آزاد سرباز هستند و مشمول قانون فیفا که هر بازیکن در طول فصل فقط می تواند در دو تیم بازی کند نمی شوند چون بازی در تراکتور ناشی از اشتباه سازمان لیگ بوده و آنها در این تصمیم نقشی نداشته اند. حالا تربیت بدنی نیروهای مسلح تصمیم می گیرد که آیا در همان سپاه و تیم فجرسپاسی به خدمت ادامه دهند یا با تغییر کد خدمت و انتقال به ارتش، سرباز نیرو دریایی و ملوان انزلی شوند.

بانک ورزش

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=210446

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]