2

تکلیف را مشخص کن آقای کی‌روش/ موفقیت تیم ملی یا شکست برانکو؟

  • کد خبر : 210494
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲

طی هفته گذشته خبر محرومیت استقلال و تراکتورسازی در نقل‌وانتقالات اهالی ورزش را در شوک فرو برد. در حالی که هنوز ابهامات محرومیت این دو باشگاه به طور کامل برطرف نشده، کارلوس کی‌روش مصاحبه‌ای انجام داد تا بدانیم اوضاع فوتبال ایران به طور کلی نا به سامان است. هر شخصی ساز خودش را می‌زند و فدارسیون فوتبال هم موضع جدی در قبال این اتفاقات اتخاذ نمی‌کند.

به گزارش بانک ورزش، از آنجایی که مهدی تاج در آخرین مصاحبه تلویزیونی‌اش گفت فضای فوتبال را به همراه کی‌روش به سمت صلح خواهد برد. انتظار می‌رفت با جلساتی که رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی برگزار می‌کنند، تاج بتواند ترمز بیانیه‌‌نویسی‌ها و مصاحبه‌های جنجالی کی‌روش را بکشد اما امروز مشخص شد این اتفاق هرگز رخ نداده و هیچکس نمی‌تواند جلوی سرمربی تیم ملی را بگیرد. کی‌روش امروز در مصاحبه‌اش بارها به برانکو کنایه زد و او را در حد و اندازه‌های خود ندانست و گفت بازیکنان پرسپولیس را به دلیل اضافه وزن به تیم ملی دعوت نمی‌کند.
با نگاهی به پرسپولیسی‌های تیم ملی می‌توان فهمید منهای انصاری، طارمی و رفیعی حداقل چهار بازیکن این تیم( بیرانوند، حسینی، رضاییان و امیری)  شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دهند. حال این سوال مطرح می‌شود که کی‌روشی چه بازیکنانی را برای جانشینی این چهار بازیکن در نظر دارد؟ کی‌روش برای هماهنگی بازیکنان فعلی تیم ملی چندین بار لیگ را تعطیل و اردوهای مختلف برگزار کرد. حالا که قرار شده است تیم ملی فقط در روزهای فیفا تمرین کند او چگونه می‌تواند بازیکنان جدید را با تیم هماهنگ کند؟ به نظر می‌رسد کی‌روش در مقطع فعلی بیش از موفقیت تیم ملی به فکر شکست برانکو است.
برانکو نسبت به برنامه‌های تیم ملی در برنامه نود انتقاد کرد و انتقادهای او تا حدود زیادی به جا بود اما کی‌روش بعد از انتقادهای برانکو چه کرد؟ آیا او تا به حال جواب منطقی به انتقادهای برانکو داده؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=210494

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]