3

صبح امروز پس از یک سال بست نشینی ، طلبه عدالتخواه سیرجانی به همراه همراهانش توسط افرادی ناشناس دستگیر شد.

  • کد خبر : 2105
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۶

صبح امروز حوالی سالگرد یک سال بست نشینی طلبه عدالتخواه سیرجانی وی به همراه همراهانش توسط افرادی ناشناس دستگیر شد. افق – آزاد . طلبه عدالتخواه معترض به زمین خواری در محل تحصن اش درضلع جنوبی حرم حضرت عبد العظیم (ع) توسط عده ای ناشناس دستگیر شده و تا تنظیم این خبر هیچ گونه اطلاع […]

صبح امروز حوالی سالگرد یک سال بست نشینی طلبه عدالتخواه سیرجانی وی به همراه همراهانش توسط افرادی ناشناس دستگیر شد.

افق – آزاد . طلبه عدالتخواه معترض به زمین خواری در محل تحصن اش درضلع جنوبی حرم حضرت عبد العظیم (ع) توسط عده ای ناشناس دستگیر شده و تا تنظیم این خبر هیچ گونه اطلاع دیگری از محل بازداشت وی در دست نیست.

پس از دستگیری وی و همراهانش و انتقال به مکانی نامعلوم درب ورودی خیمه محل تحصن وی نیز مسدود شده است و امکان هیچ گونه ورودی به خیمه وی میسر نمی باشد.

شایان ذکر است یکم خردادماه سالگرد یک سال بست نشینی وی در حرم حضرت عبدالعظیم بود که به دلیل عدم پاسخگویی مسئولین ذیربط بعد از یک سال تحصن بازتاب این یک سال فرا از پاسخگویی به اذهان عمومی انعکاس زیادی در خبرگزاری ها و سایت های خبری ایجاد کرد.

شنیده ها حاکی از آن است که ریاست دادگاه ویژه روحانیت مدتی قبل در شهر تبریز نسبت به حرکت اعتراضی و مطالبه گرایانه  این طلبه عدالتخواه مواضع انتقادی شدیدی اتخاذ کرده بود، لذا گمان می رود دستگیری ایشان و حصر خیمه نیز از ناحیه این دادگاه صورت گرفته باشد.

گفتنی است دادگاه ویژه روحانیت دفعه گذشته نیز اقدام عدالتخواهانه طلبه سیرجانی در اعتراض به زمین خواری را اقدام خلاف شان روحانیت خوانده و دوسال زندان برایش در نظر گرفته بود.

لازم به توضیح است طلبه سیرجانی در اعتراض به زمین خواری های صورت گرفته در سیرجان بارها دست به راهپیمایی و تحصن زده که یکبار نیز بعد از ۳۳ روز راهپیمایی توسط برخی نهادهای امنیتی دستگیر شده و ۸ ماه زندانی می شود که نهایتا با دستور شفاهی مقام معظم رهبری و تکریم ایشان با عنوان شکرالله مساعیکم وی از زندان آزاد می شود.

خبرهای تکمیلی در ساعات آتی ارسال خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2105

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر