1

ابوالفضل صومعلو گفت:خالی و نیمه خالی بودن ۲۰۰ هزار واحد مسکونی

  • کد خبر : 2107
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۰

معاون وزیر مسکن گفت: در حال حاضر از طریق اداره برق ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در تهران مصرف برقشان صفر تا۵۰ کیلووات ساعت گزارش شده است که این به معنی خالی و نیمه خالی بودن آن واحد مسکونی است. ابوالفضل صومعلو در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال […]

معاون وزیر مسکن گفت: در حال حاضر از طریق اداره برق ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در تهران مصرف برقشان صفر تا۵۰ کیلووات ساعت گزارش شده است که این به معنی خالی و نیمه خالی بودن آن واحد مسکونی است.

ابوالفضل صومعلو در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که آیا آماری وجود دارد که چه تعداد خانه خالی از سکنه در تهران شناسایی شده است گفت: در حال حاضر از طریق اداره برق ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در تهران مصرف برقشان صفر تا۵۰ کیلووات ساعت گزارش شده است که این به معنی خالی و نیمه خالی بودن آن واحد مسکونی است.
معاون امور مسکن و ساختمان وزیر مسکن و شهرسازی افزود: دقیقاً نمی‌توانیم در مورد خالی از سکنه بودن این واحدهای مسکونی اظهار نظر کنیم، چرا که احتمال دارد مالک آن واحد مسکونی در شهرستان باشد و یا مالکی که منتظر گران‌تر شدن مسکن و یا مالکی که تصمیم به فروش دارد، اما خریداری برای آن پیدا نمی‌شود.
وی اظهار داشت: اما طبق گزارش اداره برق برای ۲۰۰ هزار واحد مسکونی مصرف برق صفر تا ۵۰ کیلووات گزارش شده است که این نشانگر این است که با این واحد مسکونی خالی از سکنه است و یا اینکه تردد در آن بسیار پایین است.
وی تأکید کرد: استنباطی که می‌توان از گزارش اداره برق کرد این است که واحدهای مسکونی خالی از سکنه که مصرف برق آنها صفر کیلووات ساعت است حدود ۱۰۰ هزار مسکن است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2107

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر