1

شاگردان منصوریان بلد نیستند دفاع کنند/ پرسپولیس در آسیا از همیشه موفق تر خواهد بود

  • کد خبر : 211225
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

در آستانه دربی پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس مانند بازیکنان این دو تیم استرس دارند و هر لحظه را به یاد دوران بازی شان می گذرانند که چقدر برای برگزاری دربی بی خوابی می کشیدند و نگران هواداران شان بودند.

 

مرتضی یکی از قدیمی های استقلال در خصوص این بازی به بانک ورزش گفت:  به نظرم بازی خوبی شاهد خواهیم بود. با توجه به بردی که استقلال مقابل السد به دست آورد از نظر روحی روانی شرایط خوبی پیدا کرده و فقط باید در بازی از لحظات استفاده لازم را ببرند تا پیروز میدان باشند. به نظرم هر تیمی از لحظات استفاده بهتری ببرد برنده این دیدار خواهد بود.

 

پیشکسوت استقلال در ادامه ابراز امیدواری کرد این دیدار گل داشته باشد تا هواداران از آن لذت ببرند: مردم به استادیوم می روند تا گل ببینند و شاهد یک بازی زیبا باشند پس امیدوارم بازی صفر – صفر نشود و اگر هم قرار است مساوی شد، تساوی با گل باشد یا یکی از دو تیم بتواند ۲ بر یک دیگری را شکست دهد تا شاهد خوشحالی مردم باشیم.

 

 

از یکه پرسیدیم به نظرش منصوریان در این بازی، سیستم دفاعی را در زمین پیاده خواهد کرد یا خیر که پاسخ داد: منصوریان نمی تواند دفاعی بازی کند چون ابزارش را ندارد. بازیکنان استقلال بلد نیستند دفاع کنند و همان طور که در بازی های قبلی دیدید، وقتی رو به جلو بازی کردند، موفق بودند پس باید رو به جلو بازی کند تا با توجه به کارآیی بازیکنانش نتیجه بگیرد.

 

او در خصوص پرسپولیس هم توضیح داد: برانکو تیم بسیار خوبی ساخته است. آنها نتیجه ثبات مدیریت شان و اعتماد به برانکو را امروز می بینند که این تیم با اختلاف در صدر جدول است اگر سال قبل و اوایل لیگ که این تیم نتایج بدی می گرفت برانکو را بیرون می کردند امروز آنها مانند سال های گذشته به دور باطل شان ادامه می دادند اما با حمایت هواداران، برانکو ماندنی شد و امروز نتیجه آن حمایت را می بینند.

 

یکه در مورد احتمال موفقیت این دو تیم در بازی های آسیایی گفت: به نظرم پرسپولیس امسال نسبت به تیم های دیگر نتایج بهتری بگیرد و نسبت به عملکرد خودشان در آسیا هم بهترین سال حضورش در این مسابقات را تجربه کند و بیشترین صعود را نسبت به تمام ادوار داشته باشد.

 

پیشکسوت استقلال در پایان صحبت هایش این بازی را این گونه پیش بینی کرد: به نظرم بازی یک – یک مساوی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=211225

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]