به گزارش سایپا نیوز: دکتر مهدی جمالی در چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو اظهارکرد: فعالیتی که برای سایپا در سال اخیر انجام شد، فرصتی را ایجاد کرد که با توان دانش داخلی بتوانیم در زمینه مدل های اقتصادی طراحی خوبی را ارائه دهیم و بتوانیم علاوه بر رشد به تعهداتی که برای خود به وجود آوردهایم عمل کنیم.
وی با بیان این مطلب که سایپا میتواند مدل جدیدی از تولید خودرو و موضوعات مدیریتی به وجود آورد، افزود: نقطه عطف سایپا گذار از بحران بود که توانست تمامی مسائل و موانع فراروی خود را به فرصت تبدیل کند. وی خاطرنشان کرد: تعهدات سال قبل سایپا توسط همکاران حل شده و وضعیت مالی گروه که در سال قبل بسیار نامناسب بود، با مدل طراحی شده توسط همکاران این مجموعه مرتفع شده است. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: امروز تولید گروه خودروسازی سایپا که سال گذشته ۸۰۰ دستگاه در روز بود، به هدف ۲هزار و ۵۰۰ دستگاه در روز رسیده که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است. دکتر جمالی با بیان این که فرصت ایجاد شده در سایپا، امید همه بنگاههای بزرگ را برای رفع موانع و مشکلات افزایش داد، گفت: تعهدی که ما سال گذشته در مورد آن صحبت کردیم پس از عذرخواهی از مردم، افزایش کیفیت تولید و افزایش کیفیت خدمات پس از فروش بوده است. وی تصریح کرد: اولین اقدام برای کیفیت، ایجاد مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا بود تا تمام مشتریان بتوانند با مدیریت ارشدگروه سایپا ارتباط مستقیم داشته باشند. وی افزود: مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا در حال حاضر با بیش از ۸ میلیون شهروند در ارتباط است. دکتر جمالی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به این که تلاش سایپا پاسخ گویی به تعهدات است، تاکید کرد: اصلاح ساختار مدیریتی و مالی در سایپا یکی از مهم ترین تعهدات مدیریت ارشد مجموعه بود که در طول یک سال با موفقیت صورت گرفت. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: روشهای تأمین مالی نوینی را برای سایپا طراحی کرده ایم که محصول سراتوی سایپا در بازار بورس پذیرفته شده و به زودی شاهد اوراق آن در بورس خواهیم بود. وی در بخش دیگری از اظهارات خود اقتصاد مقاومتی را سرلوحه فعالیت ها در گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد و افزود: با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قصد داریم علاوه بر افزایش کیفیت، برنامه تولید یک میلیون دستگاه خودرو را در سال ۱۴۰۰ اجرایی کنیم. جمالی همچنین از برنامه عرضه سالیانه یک خودرو جدید خبرداد و اظهارکرد: در راستای همکاری مشترک با سیتروئن، مدل جدید مشارکت در سایپا طراحی شده که به موجب آن، با سرمایه گذاری سیتروئن در سایپاکاشان، محصولات مشترک را تولید خواهیم کرد. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد: صادرات ۳۰ درصدی تولیدات سیتروئن در سایپاکاشان در دستورکار قرار دارد که ۵۰ درصد از این کارخانه به سیتروئن واگذار شده و بقیه سهام این شرکت در اختیار سایپا خواهد ماند. جمالی در ادامه با اشاره به ارائه مدل های جدید خدمات پس از فروش تصریح کرد: کارت طلایی سایپا را مجددا طراحی کردیم تا بتوانیم خدمات خوبی به مشتریان خود داشته باشیم، ما متعهد هستیم در گروه سایپا به همهی تعهدات قبلی، کنونی و آینده را اجرا کنیم. وی از طراحی برند دوم قطعات یدکی در کشور خبر داد و گفت: برای اولین بار در کشور برند دوم قطعات یدکی را در بازار کشور با نام سیپارت CIPART طراحی کرده ایم که علاوه بر قیمت پایین، تحت گارانتی سایپا است. |
مدیرعامل سایپا: روند روبه رشد سایپا ادامه دارد
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از تلاش برای طراحی مدل های فرصت در این سازمان خبرداد و گفت: با طراحی مدل های جدید رشد و توسعه توانستیم مجموعه را از بحران های گذشته خارج کنیم.