1

فغانی: کاری کرده اند که خودمان هم راضی به حضور داور خارجی در دربی شویم

  • کد خبر : 211602
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۷:۳۲

داور فوتبال کشورمان گفت: در جریان بازی متوجه نشدم که گل دوم پرسپولیس به دنبال هل دادن سیدجلال رخ داده است.

فغانی: کاری کرده اند که خودمان هم راضی به حضور داور خارجی در دربی شویم

به گزارش افق نیوز، علیرضا فغانی درباره اتفاقات پایان دربی اظهار داشت: منصوریان دنبال شادی بود. نمی دانم چگونه با اطمینان می گوید که من به سیدجلال اخطار دادم. باید این توضیح را بدهم که رحمتی پس از پایان بازی داخل زمین آمد و من احساس کردم که باید از کارتهایم استفاده کنم. هم کارت زرد و هم کارت قرمز را در آوردن اما سروش رفیعی نزدیک من آمد. همان موقع به بازیکن گفتم می توانم در این شرایط هم از کارتهایم استفاده کنم.

وی افزود: در حال حاضر شرایطی را پیش آورده اند که خود ما راضی شویم که داور خارجی بیاورند. این دو تیم بازی زیبایی کرده اند اما رفاقت آن ها بیرون میدان سبب می شود وقتی یکی خطا می کند، دیگری از او انتظار خطا نداشته باشد. اگر برخورد رحمتی صورت نمی گرفت و حسینی واکنش نشان نمی داد اصلا این اتفاقات رخ نمی داد.

داور دربی درباره خطای سیدجلال اذعان داشت: در جریان بازی متوجه نشدم که گل دوم پرسپولیس به دنبال هل دادن سیدجلال رخ داده است.

وی درباره وقت تلف شده گفت: در ۴۵ دقیقه ۳ دقیقه وقت تلف شده لحاظ شده بود. به ساعت من ۳۰ ثانیه مانده بود و در همان موقع سوت بازی را زدم. به ساعت خودم بعد از ۱:۳۰ دقیقه گل زده شد و بعد از زمان مشخص شده هم سوت پایان را زدم.

فغانی در خاتمه گفت: باید بازیکنان بزرگ تر کمک کنند که داوران جوان تر بتوانند این بازی ها را قضاوت کنند. از برانکو، قلعه نویی، منصوریان و سایر مبیان می خواهیم که کمک کنند تا کمتر شاهد داور تکراری باشیم. زیرا مگر چند  داور الان می توانند بازی های بزرگ را داوری کنند؟ باید تعداد این داوران زیاد شود.

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=211602

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]