2

رحمتی: اگر من ظرفیت نداشتم، در برابر حرکت طارمی عکس العمل نشان می دادم

  • کد خبر : 211604
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۷:۴۰

دروازه بان استقلال گفت: به بازیکنان گفتم سیدجلال را رها کنید تا بیاید و مرا بزند.

رحمتی: اگر من ظرفیت نداشتم، در برابر حرکت طارمی عکس العمل نشان می دادم

 

به گزارش افق نیوز، مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال باره اتفاقات دربی ۸۴ اظهار داشت: گل اول را که خوردم اسکوربورد را دیدم. دقیقه ۵ بود و گفتم خدایا کمک مان کن تا موفق شویم.

وی درباره فریادهایی که بر سر پادوانی زد؛ افزود: پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و گل زد. پادوانی در بازی قبل و این بازی بسیار خوب بود اما به پادووانی گفتم حواسش به طارمی باشد. خوشبختانه بلافاصله بعد از گل اول پرسپولیس دو موقعیت به دست آوردیم و دو گل زدیم تا شرایط بازی عوض شود.

دروازه‌بان استقلال درمورد درگیری با سیدجلال حسینی اذعان داشت: وقتی پرسپولیس کرنر را زد من در محوطه نبودم اما سیدجلال از پشت با آرنج به من زد. من به او گفتم نامرد چرا من را از پشت می‌زنی که به من حمله کرد. سید جلال گفت به سمتم حمله کرد و من به بازیکنان گفتم ولش کنید بیاید بزند. زیرا بعد از ۵ سال رفاقت با جلال، اخلاقش را می شناسم. سید جلال تا ۲ قدمی هم بیاید نمی‌زند و اخلاق‌اش را می‌شناسم.

رحمتی که به اخراج خود معترض بود، بیان داشت: به  فغانی گفتم چرا کارت قرمز دادی؟ ما همه بازیکنان با هم دوست هستیم و برخوردها در دربی طبیعی است. در ادامه محسن مسلمان عصبی بود که گفتم خودت را کنترل کن. او هم گفت سال قبل شما ۴ گل خوردید اینطور با ما رفتار کردید؟

وی ادامه داد: می توانید خوشحالی آن ها را در دربی سال پیش ببینید. دربی بازی به خصوصی است و نمی‌شود حساسیت آن را در نظر نگرفت؛ مهدی طارمی سال قبل بعد از گل چهارم پرسپولیس عدد ۴ را در دو قدمی من نشان داد اما هیچ واکنشی نشان ندادم.  اگر من ظرفیت نداشتم همان موقع واکنش نشان می دادم.

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=211604

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]