1

قانون فقط برای بازیکن پرسپولیس اجرا شد؟ + تصویر

  • کد خبر : 211611
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۸:۱۹

اینها را نوشتیم که خیلی صریح موضع خودمان در قبال این تیم دوست‌داشتنی را بیان کنیم. با این همه اما، هرگز و تحت هیج شرایطی از واقعیت نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

بانک ورزش- روز شنبه تراکتورسازی بازگشت پرشکوهی به کورس قهرمانی داشت و موفق شد با چهار گل ذوب‌آهن اصفهان را در هم بکوبد. شاگردان امیر قلعه‌نویی نشان دادند با وجود همه مشکلاتی که برای آنها پیش آمده، به این راحتی‌ها نمی‌خواهند رویای فتح جام را رها کنند. طبیعتا هواداران معتدل فوتبال هم از این اتفاق و گرم ماندن کورس قهرمانی خوشحال‌اند. واقعا چه کسی ممکن است از حوادث تلخی که در اثر سوءمدیریت برای تیم پرهوادار تراکتورسازی رخ داده ناراحت نباشد؟ اینها را نوشتیم که خیلی صریح موضع خودمان در قبال این تیم دوست‌داشتنی را بیان کنیم. با این همه اما، هرگز و تحت هیج شرایطی از واقعیت نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

در بازی با ذوب‌آهن، گل چهارم تراکتورسازی را مهدی کیانی به ثمر رساند؛ بازیکنی که به دلیل اخراج مقابل ماشین‌سازی، دیدار با پرسپولیس را از دست داد و همین مساله کلی جنجالی شد. مساله مهم اینجاست که وقتی کیانی برابر ماشین کارت قرمز گرفت، واکنشی تند و عجیب نسبت به داور مسابقه نشان داد و با دست به سینه وحید کاظمی کوبید. مسلما چنین رفتاری در هر نقطه از کره زمین که رخ بدهد با محرومیت‌های سنگین روبه‌رو خواهد شد. با این وجود در این مورد حتی لازم نیست سراغ دیگر کشورها برویم، چرا که دو سال پیش مورد مشابه در همین لیگ خودمان با شدت هر چه تمام‌تر سرکوب شد. موضوع به بازی پرسپولیس و فولاد در هفته دوم لیگ چهاردهم برمی‌گردد. در دقایق پایانی آن بازی و در حالی که پرسپولیس دو بر صفر از میهمانش عقب بود، داور بازی از اعلام یک خطای هند بسیار واضح به سود تیم تهرانی چشم‌پوشی کرد. پس از آن بود که پیام صادقیان به سمت او دوید تا اعتراض کند. محمدرضا اکبریان در حالی که می‌توانست صرفا با دادن یک کارت زرد، اوضاع را مدیریت کند ناگهان تصمیم گرفت کارت قرمز مستقیم به پیام بدهد. صادقیان هم از کوره در رفت و با کف دست ضربه‌ای به سینه او زد. بعد از این اتفاق، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ستاره وقت پرسپولیس را ابتدا سه ماه و بعدا با یک ماه تخفیف، به دو ماه محرومیت از میادین محکوم کرد. شاید همه کارشناسان متفق‌القول باشند که پیام بعد از این محرومیت دچار افت شد و دیگر اثری از آن صادقیان بااستعداد قبلی باقی نماند.

فیلم درگیری مهدی کیانی با داور بازی ماشین‌سازی کاملا موجود است. اگر ضربه او به سینه داور از ضربه صادقیان شدیدتر نبوده باشد، بدون هیچ تردیدی خفیف‌تر هم نبوده. حالا سوال این است که چطور کل مجموعه فدراسیون فوتبال چشمش را روی این حادثه می‌بندد؟ آیا صرف اینکه اخیرا چند اتفاق بد برای تراکتور رخ داده، این تیم نمی‌تواند از چند بازیکن جدیدش استفاده کند و البته فدراسیون هم در این زمینه مقصر بوده، دلیل قانع‌کننده‌ای برای اغماض و مدارای تاریخی با کاپیتان این تیم تلقی می‌شود؟ کسانی که امروز برابر این کار کیانی سکوت کرده‌اند، فردا در محکمه وجدان چه پاسخی برای نقره‌داغ کردن پیام صادقیان خواهند داشت؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=211611

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با تشکر از گزارش تبعیض گرایانه شما اینم بگم شما که اینو نوشتی خودت در محکمه اللهی چه جوابی داری.؟؟ خواستی خود شیرینی کنی.؟؟ خدا اون بالاس همیشه هم طرف حق رو میگیره شما به خودتون فشار نیارین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]