1

تغییرات جدید فوتبال پایه از دیدگاه تاج /تقسیم بندی فوتبال پایه به ۹ منطقه

  • کد خبر : 212311
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از تقسیم بندی فوتبال پایه کشور در ۹ منطقه و بهبود شرایط سوادآموزی بازیکنان این رده خبر داد.

به گزارش “ورزش سه”، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگویی به عدم وجود سیستم مناسب در فوتبال پایه کشور اشاره داشته است. یکی از موضوعاتی که برای بهبود شرایط در فوتبال پایه مورد توجه قرار گرفته است، وضعیت سواد بازیکنان این رده به دلیل مسافرت های طولانی است. مهدی تاج در گفتگو با خبرگزاری فارس در این خصوص گفته است:« از ۸ سال پیش که نایب رئیس فدراسیون فوتبال شدم احساس می‌کردم که وضع موجود یک جا می‌لنگد و یک نمونه آن وضعیت تحصیل بچه‌هایی بود که به خاطر تعدد مسافرت‌ها تقریباً داشتیم، یکسری فوتبالیست بی‌سواد را تحویل می‌دادیم در حالی که آدم باسواد در همه حالات با انسان بی‌سواد فرق می‌کند و حتماً از این فضا حتی فوتبالیست بزرگ هم بیرون می‌آید بنابراین تصمیم گرفتیم که فوتبال پایه را در ۹ منطقه تقسیم کنیم که اقدام درستی هم بود.»
تاج در ادامه صحبت هایش به مزایای منطقه ای شدن فوتبال پایه پرداخته و ادامه می دهد:« با ۹ منطقه‌ای کردن کشور، استعدادها دیده می‌شوند و فدراسیون باید همین مسیر را هم حالا و هم بعد ادامه دهد و این موضوع باید محور جریان فدراسیون فوتبال باشد و این ۹ منطقه باید به کار خود ادامه دهد.»

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212311

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]