5

عجیب‌ترین اتفاق در مسابقات خانگی استقلال

  • کد خبر : 212417
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۷:۴۲

استقلال در هفت بازی دور برگشت مجموعا ۱۷گل به ثمر رسانده که به طور متوسط ثبت دوونیم گل در هر بازی را نشان می‌دهد. با این وجود نکته جالب‌تر مربوط به تعداد گل‌های خورده استقلال است.

 

بانک ورزش– پیروزی‌های درخشان استقلال در نیم‌فصل دوم لیگ همچنان ادامه دارد. آبی‌ها تا اینجا هفت مسابقه در دور برگشت برگزار کرده‌اند که حاصل آنها کسب شش پیروزی و ثبت تنها یک شکست برابر استقلال خوزستان بوده است. همین نتایج کمک کرده است که استقلال در نیم‌فصل دوم به کورس قهرمانی برگردد و شانس بسیار بالایی برای کسب سهمیه آسیایی پیدا کند. آنها فعلا صدرنشین دور برگشت مسابقات لیگ هفدهم هستند که نتیجه‌ای باورنکردنی و دور از ذهن است. استقلال در هفت بازی دور برگشت مجموعا ۱۷گل به ثمر رسانده که به طور متوسط ثبت دوونیم گل در هر بازی را نشان می‌دهد. با این وجود نکته جالب‌تر مربوط به تعداد گل‌های خورده استقلال است.

آبی‌ها در نیم‌فصل دوم کلا ۶گل دریافت کرده‌اند و جالب اینکه هر ۶گل در مسابقات خانگی به ثبت رسیده است! استقلالی‌ها دو گل از استقلال خوزستان، دو گل از پیکان و دو گل از پرسپولیس خورده‌اند. آنها در هیچکدام از مسابقات خانگی دور برگشت کلین‌شیت نکرده‌اند که در نوع خودش بسیار جالب است. چهار مسابقه بیرون از خانه استقلال در دور برگشت اما حکایت کاملا متفاوتی داشته و آنها در هیچکدام از این دیدارها گلی دریافت نکرده‌اند. پیروزی بر نفت تهران، نفت آبادان، ماشین‌سازی و ذوب‌آهن در شرایطی به دست آمده که آبی‌ها هیچ گلی نخورده‌اند. کلین‌شیت‌های پیاپی در مسابقات بیرون از خانه، دستاورد عجیبی است که تیم جوان منصوریان فعلا به دست آورده. آخرین بار در مسابقه با سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان بود که دروازه استقلال در یک بازی بیرون از خانه باز شد. این مسابقه مربوط به هفته پانزدهم یعنی آخرین دیدار از دور رفت بود. گلی که استقلال در این دیدار خورد، حاصل ضربه علی‌محمدی و اشتباه حسین حسینی بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212417

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]