2

ترکیب احتمالی تیم منصوریان برابر سیاه جامگان

  • کد خبر : 213404
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱

سرمربی استقلال با وجود چند غایب کار سختی برای انتخاب ترکیب تیمش برای بازی با سیاه جامگان نخواهد داشت.

 

به گزارش افق نیوز  و به نقل از ورزش سه، استقلالی ها برای بازی فردا مهدی رحمتی، خسرو حیدری و مگویان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و با توجه به این که کاوه رضایی از بعد از بازی التعاون با تیم تمرین نکرده است بعید است در ترکیب ابتدایی قرار بگیرد. با این حال منصوریان با بازیکنان جوانی که در اختیار دارد بعید است کار سختی برای انتخاب ترکیب تیمش داشته باشد.
خط دفاع، همان همیشگی
استقلال به احتمال فراوان در بازی با سیاه جامگان از همان خط دفاع ثابت خود در بازی های گذشته استفاده می کند. استقلال در بازی های گذشته از میلاد زکی پور و وریا غفوری در پست دفاع راست و چپ استفاده کرده است و پادوانی و رابسون هم به عنوان زوج دفاع وسط بازی کرده اند که احتمالا همین ترکیب هم در بازی با سیاه جامگان به میدان می روند.

 

خط هافبک با چند تغییر
اگر اتفاق خاصی نیفتد منصوریان در بازی فردا از امید نورافکن و امید ابراهیمی به عنوان زوج هافبک دفاعی استفاده می کند و محسن کریمی در پست هافبک راست جانشین خسرو حیدری می شود. با تصمیم منصوریان احتمالا بهنام برزای در پست هافبک چپ به میدان می رود و فرشید اسماعیلی هافبک پشت مهاجم این تیم خواهد بود.
علی قربانی تک مهاجم آبی ها
منصوریان برای بازی فردا به احتمال زیاد از کاوه رضایی در ترکیب اولیه تیم خود استفاده نمی کند و اگر اتفاق خاصی نیفتد علی قربانی تک مهاجم این تیم برابر سیاه جامگان خواهد بود و می تواند تلاش کند آمار گلزنی خود را بالا ببرد.
 

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

حسین حسینی، پادوانی، رابسون، میلاد زکی پور، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، محسن کریمی و علی قربانی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=213404

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر