3

مدیر داخلی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه:‌ احمد عزیزی زنده است/ عمل جراحی شاعر انقلاب

  • کد خبر : 213672
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴

مدیرداخلی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه با رد خبر فوت ‘احمد عزیزی’ شاعر انقلاب،گفت: احمد عزیزی که حدود ۹ سال در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری است، عصر یکشنبه برای نخستین بار تحت عمل جراحی قرار گرفت.

محمود فخری یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که عزیزی مشکوک به وجود پرده ای در دور شکم بود به تشخیص پزشکان به اتاق عمل برده شد که بار اول به دلیل شرایط جسمانی عمل نشد اما بار دوم مورد عمل جراحی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه احمد عزیزی در طول ۹ سال بستری بودن در این بیمارستان بی حرکت بوده است، گفت: این نخستین عمل جراحی بود که روی عزیزی صورت گرفت اما وضعیت جسمانی وی بعد از این عمل تغییری نکرده است.
مدیر داخلی بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه در ادامه وضعیت جسمانی عزیزی را نامساعد توصیف کرد و گفت: او بعد از انجام عمل جراحی به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بازگردانده و همچنان تحت مراقبت پزشکان است.
فخری افزود: وضعیت جسمانی عزیزی نسبت به قبل تغییری نکرده و اظهار نظر در مورد آینده شرایط جسمانی او سخت است.
احمد عزیزی چهارم دی ماه سال ۱۳۳۷ در سرپل ذهاب کرمانشاه به دنیا آمد و در پانزدهم اسفند ماه سال ۱۳۸۶ به علت کاهش سطح هوشیاری ناشی از تشنج، بیماری قلبی و کلیوی در بیمارستان بستری شد.
وی دارای آثاری نظیر کفش های مکاشفه، شرجی آواز، خوابنامه و باغ تناسخ، ترجمه زخم، باران پروانه، رودخانه رؤیا، ملکوت تکلم و سیل گل سرخ است.
تمایل سبک وی به معنویت و عرفان اسلامی با فرم جدیدی از مثنوی، ملهم از مثنوی مولوی، در شعر معاصر بی‌نظیر بوده و تاثیر بسیار زیادی در شعر معاصر گذاشته ‌است.
اشعار عزیزی در عین آمیختگی با عرفان اسلامی سرشار از مضامین عشق به اهل بیت (ع) است.
رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۰ و در جریان سفر به استان کرمانشاه با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) از وی عیادت و بر رسیدگی به وضعیت این شاعر آئینی تاکید کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=213672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر