1

برای بازی با فولاد مصدوم نداریم/عالیشاه و نوراللهی تمرینات خود را اختصاصی دنبال می‌کنند

  • کد خبر : 214028
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: برای بازی با فولاد خوزستان مصدوم نداریم و فقط محمد ایرانپوریان در این بازی به دلیل محرومیت غایب است.

ایوب ذوالفقاری برای بازی با فولاد مصدوم نداریم/عالیشاه و نوراللهی تمرینات خود را اختصاصی دنبال می‌کنند

ایوب ذوالفقاری در مورد شرایط تراکتورسازی گفت: شرایط تیم در حال حاضر بسیار خوب است. کارمان را با بازیکنانی که موجودیت فعلی تیم هستند دنبال می‌کنیم و آماده کسب موفقیت هستیم.

 

وی در مورد مصدومان تراکتورسازی، اظهار داشت: خوشبختانه برای بازی فردا مصدوم نداریم و تنها محمد ایرانپوریان به دلیل سه اخطاره شدن محروم است.

 

سرپرست تراکتورسازی در مورد شرایط فولاد خوزستان، عنوان کرد: فولاد خوزستان تیم بسیار خوبی است که از اواسط نیم فصل اول شرایط خوبی پیدا کرده و نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. بازی مقابل این تیم همیشه با سختی‌های خودش همراه است و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا هر سه امتیاز بازی روز جمعه را به دست بیاوریم. خوزستان مهد فوتبال ایران است اما ما هم تراکتورسازی هستیم و نمی‌خواهیم از کوروس قهرمانی جا بمانیم.

 

ذوالفقاری در پاسخ به این سوال که امید عالیشاه و احمد نوراللهی به تهران بازگشتند و تمرینات خود را به صورت اختصاصی دنبال می‌کنند، گفت: این دو بازیکن کارشان را به صورت اختصاصی پیش می برند. باشگاه شرایط این دو بازیکن را پیگیری می‌کند تا راه حلی برای این مشکل پیدا کند.

 

وی در مورد وضعیت محسن بنگر، گفت: بنگر در اختیار باشگاه بود. باشگاه از ۹ اسفند به این بازیکن اعلام کرد تا تمرینات خود را به صورت اختصاصی زیر نظر بیاض پورممی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی دنبال کند. بعد از اینکه بنگر از این مسئله سر باز زد باشگاه حکم کمیته انضباطی را اعلام کرد. مسئولان باشگاه مسئله این بازیکن را پیگیری می‌کنند و ‌آنها در این مورد اظهار نظر می‌کنند.

 

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=214028

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر