0

مدیرعامل باشگاه نفت تهران از مخالفت سازمان لیگ حرفه‌ای با انتقال تیم فوتبال این باشگاه به اراک خبر داد

  • کد خبر : 2143
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۷

مدیرعامل باشگاه نفت تهران از مخالفت سازمان لیگ حرفه‌ای با انتقال تیم فوتبال این باشگاه به اراک و منتفی شدن این موضوع خبر داد. افق:منصور قنبرزاده در مورد وضعیت انتقال تیم نفت تهران به استان مرکزی گفت:« سازمان لیگ نامه‌ای به امضای عزیز محمدی رئیس سازمان برای ما ارسال کرده که در آن با انتقال […]

مدیرعامل باشگاه نفت تهران از مخالفت سازمان لیگ حرفه‌ای با انتقال تیم فوتبال این باشگاه به اراک و منتفی شدن این موضوع خبر داد. افق:منصور قنبرزاده در مورد وضعیت انتقال تیم نفت تهران به استان مرکزی گفت:« سازمان لیگ نامه‌ای به امضای عزیز محمدی رئیس سازمان برای ما ارسال کرده که در آن با انتقال تیم نفت تهران به اراک مخالفت شده است. در این نامه عزیز محمدی تاکید کرده انتقال یک باشگاه باید به یک مؤسسه فرهنگی ورزشی غیر دولتی صورت بگیرد نه آنکه به استانداری واگذار شود. ضمن اینکه مؤسسه تحویل‌گیرنده باید زیرساخت‌ها و ضوابط AFC را دارا باشد.»

او این را گفت و ادامه داد:« با توجه به اینکه تربیت بدنی استان مرکزی نیز در نامه‌ای اعلام کرد، بدون تأمین منابع مالی حاضر به در اختیار گرفتن تیم نیست، انتقال تیم نفت تهران منتفی است. سازمان لیگ از ما خواسته هرچه سریع‌تر در مورد جذب بازیکنان و امضای قرارداد با آنها و ارائه فهرست تیم اقدام کند. از فردا (شنبه) کار خود را در این زمینه انجام می‌دهیم و تیم نفت در تهران به فعالیتش ادامه می‌دهد.»

قنبرزاده در مورد وضعیت کادر فنی این تیم نیز گفت:« حسین فرکی یکی از مربیان اعتقادی و کاملا فنی و تخصصی است و به همین دلیل فصل آینده نیز ایشان سرمربی تیم ما خواهد بود، البته معتقدم فرکی می‌تواند در سطح ملی به کارلوس‌ کی‌روش هم کمک کند.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر