1

بیان برخی مسائل در آستانه انتخابات بی‌انصافی است

  • کد خبر : 21447
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۳

خلیل حیات مقدم نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت که بیان برخی مسائل در آستانه انتخابات بی‌انصافی است و نباید سیاه‌نمایی کرد.

خلیل حیات مقدم نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت که بیان برخی مسائل در آستانه انتخابات بی‌انصافی است و نباید سیاه‌نمایی کرد.

امروز (چهارشنبه) طی نطق میان‌دستور در صحن علنی مجلس ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم حسینی، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب بدانند که ایجاد جنگ روانی و تهدید و تحریم هیچ خللی در اراده ملت ایران به وجود نمی‌آورد.

وی افزود: دشمنان قسم خورده نظام که در سفره خوش و آب رنگشان خواهش حریصانه نام و نشان زبانه می‌کشد، باید بدانند که این مردم در ۸ سال دفاع مقدس در مقابل تهاجم جهانیان ایستادند و باز هم خواهند ایستاد و طلایه‌دار فتح و پیروزی خواهند شد.

حیات مقدم در بخش دیگری از سخنانش، گفت: یک سری مسائل و مشکلات در استان خوزستان وجود دارد که من نمی‌دانم در مورد آنها چه باید بگویم.

نماینده مردم بندر ماهشهر اظهار داشت: نمی‌خواهم بگویم که جاده‌های مواصلاتی استان، جاده‌های مرگ است‌ ولی ما هر لحظه شاهد از دست دادن عزیزانمان در این جاده هستیم.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم بگویم فاضلاب و آب شرب ما مخلوط شده ولی فاضلاب به منازل مردم وارد شده و رنگ و بوی آب شرب مردم را تغییر داده است.

حیات مقدم اظهار داشت: نمی‌خواهم بگویم که خشکسالی همچنان مشکل کشاورزان و دامداران مردم است و صندوق بیمه کشاورزان حقوق آنان را ادا نمی‌کند.

نماینده مردم بندر ماهشهر با بیان اینکه بیان برخی مسائل در بحبوحه انتخابات بی‌انصافی است، افزود: باید امید به آینده ایجاد کرد چراکه هر روز مشکلی بر مشکلات اضافه می‌شود و در خود استان این مسائل قابل حل است.

وی گفت: بی‌انصافی است که با بزرگنمایی و نادیده گرفتن خدمات ارزنده و تاریک جلوه دادن کارهای دولت فضا را مسموم و مردم را مأیوس کنیم.

حیات مقدم خاطرنشان کرد: بعضی از مسائل به علت صدور آمار غیر واقعی تاکنون لاینحل مانده است که مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام در ماه رمضان در این رابطه فرمودند، بعضی از مشکلات هنوز برطرف نشده است که از جمله آن می‌توان به مسائل فرهنگی، اشتغال و ازدواج جوانان و تورم اشاره کرد.

نماینده مردم بندر ماهشهر در پایان سخنانش به بیان برخی مسائل و مشکلات مردم حوزه انتخابی‌اش پرداخت و از مسئولین اجرایی کشور خواست که برای حل این مشکلات چاره‌اندیشی کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21447

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]