2

دن گاسپار از تیم ملی ایران جدا شد

  • کد خبر : 215234
  • ۰۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۲:۰۱

سرمربی پرتغالی تیم ملی حالا تصمیم گرفته به این همکاری ۲۰ ساله پایان دهد. البته هنوز جزییات جدایی دن گاسپار از تیم ملی منتشر نشده و کسی در مورد دلیلش صحبتی نکرده است اما در اردوی دوحه الکساندر لوپز به عنوان مربی دروازه بان ها در کنار تیم ملی مشغول فعالیت است

مربی دروازه بان های تیم ملی ایران از کارلوس کی روش جدا شد.

به گزارش عصرایران ، دن گاسپار دوست صمیمی و دستیار وفادار کی‌روش طی ٢٠ سال گذشته در اسپورتینگ، ناگویا، نیویورک مترواستارز، تیم‌های ملی آفریقای جنوبی، پرتغال و ایران با او قطع همکاری کرد.

هرچند شنیده می شد که دستیاران کی روش قراراست پس از اردوی دوحه به این تیم اضافه شوند و گاسپار هم مانند ایرانی ها از نیمکت تیم ملی دور بود اما حضور یک مربی دروازه بانان دیگر در اردوی تیم ملی خبر از اتفاقی عجیب در کادر فنی کی روش می دهد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی حالا تصمیم گرفته به این همکاری ۲۰ ساله پایان دهد. البته هنوز جزییات جدایی دن گاسپار از تیم ملی منتشر نشده و کسی در مورد دلیلش صحبتی نکرده است اما در اردوی دوحه الکساندر لوپز به عنوان مربی دروازه بان ها در کنار تیم ملی مشغول فعالیت است. مربی ای که حضورش نشان می دهد دن گاسپار پس از حدود ۶سال حضور در ایران از تیم ملی جدا شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=215234

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]