4

مسئولان باشگاه ساندرلند استیو بروس را برکنار کردند

  • کد خبر : 21601
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۸

مارتین اونیل’ سرمربی سابق استون ویلا جانشین ‘ استیو بروس’ در تیم ساندرلند می شود تا بحث حضور ‘کارلوس کی روش’ سرمربی تیم ملی ایران در جزیره منتفی گردد. به گزارش بی بی سی اسپورت، ساندرلند در حال حاضر در رده ۱۶ لیگ برتر است و با قعر جدول دو امتیاز فاصله دارد. مسئولان باشگاه […]

مارتین اونیل’ سرمربی سابق استون ویلا جانشین ‘ استیو بروس’ در تیم ساندرلند می شود تا بحث حضور ‘کارلوس کی روش’ سرمربی تیم ملی ایران در جزیره منتفی گردد.

ساندرلند با مارتین اونیل به توافق رسید

به گزارش بی بی سی اسپورت، ساندرلند در حال حاضر در رده ۱۶ لیگ برتر است و با قعر جدول دو امتیاز فاصله دارد. مسئولان باشگاه در چنین شرایطی استیو بروس را برکنار کردند.

این تیم از ۱۳ بازی تا این مرحله از لیگ برتر فقط دو پیروزی داشته است.

در این راستا و پس از برکناری بروس مسوولان باشگاه ساندرلند از کی روش و اونیل به عنوان گزینه های سرمربیگری تیم خود خبر دادند.

همین امر سبب شد تا اخبار مختلفی در خصوص احتمال حضور سرمربی نامدار تیم ملی ایران در فوتبال جزیره منتشر شود اما مسوولان باشگاه ساندرلند برای هدایت تیم خود با مارتین اونیل به توافق رسیدند.

اونیل ۵۹ ساله پیش از این در ناتینگهام فارست بازی می کرد و شهرت خود را در مربیگری با هدایت تیم وایکومب واندررز بدست آورد و پس از آن دوران موفقی در تیم های لیسستر سیتی و سلتیک داشت.

او در سال ۲۰۰۶ به استون ویلا پیوست و این تیم را سه سال پیاپی تا رده ششم لیگ برتر رساند و یک سال پیش از آنکه استعفا دهد همراه با این تیم به فینال جام اتحادیه رفت.

اونیل روز پنج شنبه در لندن مذاکرات خوبی با مالک ساندرلند و ‘ الیس شورت’ مدیر این باشگاه داشت و به توافق نسبی دست یافت.

ساندرلند روز یکشنبه با تیم ولوز روبرو می شود و انتظار می رود اونیل پس از این بازی به تیم ملحق شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]