5

سید علی‌رضا حسینی به سمت مدیرعاملی بنیاد رودکی منصوب شد

  • کد خبر : 21615
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرآنلاین، حسین پارسایی مدیر مستعفی بنیاد رودکی چهارشنبه شب (۹ آذر) در گفت و گو با روابط عمومی این بنیاد خبر استعفایش را تایید کرد. یک روز پس از تایید خبر استعفای این مدیر ، با پیشنهاد معاون هنری وزارت ارشاد و مصوبه هیئت مدیره بنیاد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی […]

به گزارش خبرآنلاین، حسین پارسایی مدیر مستعفی بنیاد رودکی چهارشنبه شب (۹ آذر) در گفت و گو با روابط عمومی این بنیاد خبر استعفایش را تایید کرد.
یک روز پس از تایید خبر استعفای این مدیر ، با پیشنهاد معاون هنری وزارت ارشاد و مصوبه هیئت مدیره بنیاد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی سید علی‌رضا حسینی را به سمت مدیرعاملی بنیاد رودکی منصوب کرد. بر اساس این حکم حسینی به مدت دو سال مدیر عامل بنیاد رودکی‌است.
طبق اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  سید محمدحسینی وزیر ارشاد در این حکم ابراز امیدواری کرده که مدیر جدید بنیاد رودکی با اتکال به پروردگار متعال و همکاری و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی کشور و همچنین همراهی هنرمندان فرهیخته در راستای اهداف، سیاست‌ها و تحولات نوین درمعاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق باشد.
مدیرکل صنایع دستی استان اصفهان ، معاون صدا وسیمای جمهوری اسلامی مرکز استان فارس ، معاون فرهنگی اداره کل ارشاد استان اصفهان، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از جمله سوابق کاری سید علی‌رضا حسینی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر