3

برکناری ترابیان از کمیته بین الملل فوتبال و حرف های تازه ایشان

  • کد خبر : 21637
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۵

در زمانی که او به همراه تیم ملی فوتسال در برزیل بود از روابط بین الملل برکنار شد تا ترابیان از از این برکناری ناراحت شود.

هفته گذشته بود که ترابیان ریاستش بر کمیته بین الملل را خودش اعلام کرد و نه کفاشیان و نه تاج در این باره هیچ صحبتی نکردند اما یک هفته نگذشت که ترابیان از پستی که هنوز آن را به صورت رسمی نگرفته بود اعلام کناره گیری کرد.
ترابیان از زمانی که سرپرست تیم ملی شد در رسانه ها زیاد دیده می شد و مرتب مصاحبه می کرد.او که پست سرپرستی کمیته بین الملل را در کنار سرپرستی تیم ملی و همچنین ریاست کمیته فوتسال را در اختیار داشت تا در نهایت روی شغلهای توامان حساس شوند و در زمانی که او به همراه تیم ملی فوتسال در برزیل بود از روابط بین الملل برکنار شد تا ترابیان از از این برکناری ناراحت شود.
با این جابه جایی امید جمالی کارمند قدیمی کمیته بین الملل سرپرست این کمیته شد و کار را به دست گرفت.ترابیان پس از مدتی با کادرفنی و سرپرستی تیم ملی فوتبال هم به مشکل خورد و کی روش به کفاشیان اعلام کرد که نمی تواند با ترابیان که مذاکره کننده مستقیم در ماجرای سرمربی شدنش در تیم ملی ایران بود، کار کند و در نهایت ترابیان از تیم ملی رفت تا تنها رئیس کمیته فوتسال باشد.
بازگشت ترابیان
اما هفته پیش ترابیان در گفت و گو با خبرگزاری ها اعلام کرد که کفاشیان به او گفته به کمیته بین الملل بازگردد. ترابیان هم سریع مصاحبه کرد و گفت رئیس شده است این در حالی بود که این خبر به صورت رسمی نه روی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت و نه کفاشیان آن را اعلام کرد.
در نهایت رئیس فدراسیون اعلام کرد که به ترابیان گفته که به کمیته بین الملل کمک کند. امید جمالی سرپرست یک ماهه کمیته بین الملل هم در گفت و گویی اعلام کرد که با آبرویش بازی شده و تکلیفش را هنوز نمی داند. در روزهای میانی هفته هم اعلام شد که حراست فدراسیون و وزارت ورزش صلاحیت ترابیان را برای حضور در کمیته بین الملل تایید نکرده اند تا او رسما از کمیته بین الملل جدا شود.شنیده ها حاکی از آن است که ترابیان وسایلش را هم جمع کرده و اتاق طبقه چهارم کمیته بین الملل را تحویل داده و به جای همیشگی اش در طبقه پنجم فدراسیون و کمیته فوتسال بازگشته است

حرفهای  ترابیان
خیلی ها پیش بینی می کردند که ترابیان پس از اتفاقی که در برکناری اولیه اش از کمیته بین الملل اتفاق افتاد دیگر به این کمیته بازنگردد اما او فکر نمی کرد که با بازگشتش مخالفت شود.ترابیان در این دو روزه با خبرگزاری های مختلف گفت و گو کرده و جملات جالبی به زبان آورده است: کفاشیان پیشنهادی به من داده بود و من هم قبول کرده بودم اما وقتی در قضیه ریز شدیم در یکسری از موارد کاری به توافق نرسیدیم. یک بخش هایی بود که باید صحبت می کردیم اما دیدم که دیدگاهم با فدراسیون یکی نیست و چون مسئولیت سنگینی بود قبول نکردم در این کمیته کار کنم. متوجه شده بودم همه رضایت به حضورم در این کمیته ندارند. برخی دوستان فکر می کردند که حضورم من در این کمیته خوب نیست و دوست نداشتند آنجا باشم. من فقط می خواستم به عنوان کسی که روابط بین الملل را می دانم کار کنم اما وقتی متوجه موضع عده ای شدم تصمیم گرفتم نباشم. خودم که این پست نبودم و دلیلی برای مبارزه کردن و ماندن ندیدم. از کسی اسم نمی برم. می خواستم کار ارزنده ای برای کشورم انجام دهم آن هم با تقاضای شخص دیگری اما جو خیلی مناسب نبود.»

مدیر جدید از سایپا می آید
حالا هیچ کس نمی داند رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون که مهمترین کمیته فدراسیون هم هست چه کسی است و امیدجمالی هم اعلام کرده دیگر حاضر نیست سرپرست باشد، چه برسد به رئیس، باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.
افق – گل – البته شنیده شده شخصی به نام بیات که مسئول کمیته روابط بین الملل باشگاه سایپا و از نزدیکان آرش کوشا مدیرعامل باشگاه سایپاست به زودی به عنوان رئیس کمیته بین الملل معرفی خواهد شد. هر چند تا پایان عمر دوره فدراسیون فوتبال کفاشیان چیز زیادی نمانده. اما فدراسیون می تواند بودن رئیس کمیته بین الملل کارهایش را پیش ببرد؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]