2

استیلی:حق ما شکست در این دیدار نبود.

  • کد خبر : 21645
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۳

وقتی هواداران می بینند ما خوب بازی می کنیم و تا دقیقه ۹۷ هم برای رسیدن به گل تلاش می کنیم از ما راضی هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه امیر قلعه نویی اهل آن نیست که تیمش ضدفوتبال بازی کند، گفت: با توجه به روند بازی و همانطور که سرمربی تراکتور سازی گفت حق ما شکست در این دیدار نبود.

به گزارش مهر، حمید استیلی پس از دیدار این تیم برابر تراکتورسازی تبریز در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق افزود: از هواداران به خاطر اینکه نتیجه نگرفتیم عذرخواهی می کنم اما آنها دیدند تیم ما خوب بازی کرد. ما شرط لازم یعنی خوب بازی کردن را داشتیم اما شرط کافی که نتیجه گرفتن بود را در این دیدار نتوانستیم عملی کنیم.

وی غیبت هشت بازیکن اصلی و استفاده از سه بازیکن امید روی نیمکت ذخیره‎های این تیم را یکی از عوامل شکست تیمش در این دیدار خواند و اظهار داشت: ما طی ۴۵ دقیقه نیمه دوم فوتبال خوبی را ارائه کردیم و بارها روی ضربات بلند و کرنر در موقعیت گلزنی قرار گرفتیم اما به علت بدشانسی و کم دقتی مهاجمان نتوانستیم در این دیدار به پیروزی دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز امیدواری از اینکه با بازگشت نفرات مصدوم و جذب نفرات جدید در تعطیلات نیم فصل، در نیم فصل دوم پرسپولیس عملکرد بهتری را در مسابقات ارائه دهد، در مورد اینکه هواداران در این دیدار وی را تشویق کردند و برخلاف بازی‌های گذشته کسی علیه سرمربی تیم پرسپولیس شعار نداد، تاکید کرد: وقتی هواداران می بینند ما خوب بازی می کنیم و تا دقیقه ۹۷ هم برای رسیدن به گل تلاش می کنیم از ما راضی هستند. در این دیدار موقعیت‌های زیادی داشتیم و امیدوارم این جو همیشه وجود داشته باشد.

وی حمایت هواداران را یکی از عوامل موفقیت پرسپولیس در دیدارهای آینده دانست و تاکید کرد: همه سعی و تلاش‌مان این است که تیم بتواند موفق شود و قطعا با اضافه شدن هاشمیان و نوروزی و بازیکنان جدید می توانیم از موقعیت‌های خود استفاده کرده و نتایج لازم را کسب کنیم.

خبرنگاری از استیلی پرسید: “از مذاکره مسئولان باشگاه با مربیان خارجی ناراحت نیستید، مذاکراتی که ممکن است بعد از این شکست بیشتر شود؟”، که وی در پاسخ گفت: باشگاه حق دارد با گزینه‌های مدنظرش مذاکره کند. من مربی حرفه‌ای هستم و با پرسپولیس قرارداد دارم و هر زمان که بگویند برو می روم ولی تا زمانی که هستم با قدرت تمام تیم را هدایت خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نمودار حرکتی این تیم را رو به رشد دانست و گفت: این دومین باخت ما در ۱۲ دیدار گذشته بود. ما در جام ولایت هم قهرمان شدیم و خوشبختانه روز به روز مشکلات تیم کمتر می شود.

وی با بیان اینکه شرایط دربی با دیگر مسابقات فرق دارد زیرا این مسابقه در جام حذفی برگزار می شود، اظهار داشت: ما در جام حذفی قرعه سختی داشتیم و حتی توانستیم ذوب آهن را در زمین خودش شکست دهیم گرچه شرایط برابری با استقلال نداریم، هشت بازیکن ما مصدوم هستند و جواد کاظمیان هم محروم شده است اما تمام بازیکنان تلاش می کنند و مصمم هستند عملکرد بهتری را مقابل استقلال ارائه دهند.

استیلی با بیان اینکه احتمال دارد هاشمیان به این دیدار برسد اظهار داشت: ما سعی و تلاش‌مان این است که در ۹۰ دقیقه بازی فوتبال هجومی را ارائه دهیم. در این بازی هم برای اینکه نتیجه عوض شود ریسک کردم و بازیکنان هجومی را به جای نفرات دفاعی به میدان آوردم اما ریسک من جواب نداد که یکی از دلایل آن این بود که بازیکنان از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنانش در این دیدار جانانه بازی کردند اما در نهایت حق به حقدار نرسید، تصریح کرد: همانطور که آقای قلعه نویی گفت ما در این دیدار مستحق شکست نبودیم و این نتیجه ناعادلانه است، زیرا اگر فرصت‌های ما به گل تبدیل می شد قطعا در این دیدار حداقل شکست نمی خوردیم.

وی در مورد اعتراض‌هایش در دقایق پایانی این دیدار اظهار داشت: باید در فوتبال بیش از این به بازی جوانمردانه اهمیت دهیم و یک سری مسائل را در زمین بازی رعایت کنیم. اینکه بازیکن خودش را به زمین می اندازد و پس از اینکه از زمین مانند “قرقی” خارج می شود، اصلا جوانمردانه نیست. وقتی بازیکن می تواند بلند شود و به بازی ادامه دهد چرا می ایستد که داور بیاید و یا اینکه از زمین خارج شود و پس از آن بلند شود. من به این موضوع که روح فوتبال و انسانیت را زیر سئوال رفت، اعتراض کردم نه اینکه چند دقیقه از وقت بازی تلف شد.

خبرنگاری پرسید که “آیا قبول دارید قلعه نویی به ضد فوتبال روی می آورد؟”، تاکید کرد: نه اصلا واقعا اینگونه نیست که ایشان دنبال ضدفوتبال باشد. من حرفم مربوط به این بازی نیست بلکه باید در تمام بازی‌ها که ما شاهد بروز این اتفاقات هستیم با آن برخورد شود و داور به بازیکنی که نمادین خود را زمین می اندازد کارت زرد نشان دهد.

استیلی با بیان اینکه به همراه رویانیان در محل سازمان لیگ حضور یافته و از عزیزالله محمدی خواست دیدار با استقلال را به دلیل بازیکنان مصدوم و محرومی که دارد به تعویق بیندازد، خاطر نشان کرد: متاسفانه ما در این دیدار چندین بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم اما رئیس سازمان لیگ با نشستی که با وی داشتیم بر خلاف برنامه‌ای که در اختیار ما بود متوجه شدیم در برنامه‌های آنها برگزاری این دیدار گنجانده شده بود. در این شرایط هم که وضعیت ما خوب نیست بازیکنان تمام تلاش‌شان را می کنند تا مقابل استقلال بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با بیان اینکه میثاق معمارزاده را به باشگاه واگذار کرده تا باشگاه در خصوص این بازیکن تصمیم گیری کند، در مورد اینکه آیا باز هم روی تخته می نویسد دربی را پرسپولیس می برد، گفت: من هیچ وقت در عمرم کری نخواندم و آن یک بار هم با خواهش اهالی رسانه انجام دادم. امروز می گویم آنجا هم اشتباه کردم و هیچ وقت دیگر کری نمی خوانم.

پانزدهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برتری تراکتورسازی تبریز مقابل پرسپولیس تهران و صعود این تیم به سکوی دوم جدول رده بندی آغاز شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر