1

تحقیقات نشان می دهد :آدامس جویدن، نتایج امتحانات درسی را بهتر می‌کند

  • کد خبر : 21723
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۷

نتایج یک مطالعه جدید تایید می‌کند دانش آموزانی که پنج دقیقه قبل از شروع جلسه امتحان، آدامس می‌جوند در آزمون‌های درسی خود به مراتب نمرات بهتری کسب می‌کنند در حالی که این تاثیر مثبت در دانش آموزانی که قبل از امتحان آدامس نمی‌جوند، مشاهده نمی‌شود. سرگی اونی پر، استادیار علوم پزشکی در دانشگاه «سنت لارنس» […]

نتایج یک مطالعه جدید تایید می‌کند دانش آموزانی که پنج دقیقه قبل از شروع جلسه امتحان، آدامس می‌جوند در آزمون‌های درسی خود به مراتب نمرات بهتری کسب می‌کنند در حالی که این تاثیر مثبت در دانش آموزانی که قبل از امتحان آدامس نمی‌جوند، مشاهده نمی‌شود.

سرگی اونی پر، استادیار علوم پزشکی در دانشگاه «سنت لارنس» در این بررسی متوجه شد: اگر دانش آموزان پنج دقیقه قبل از آغاز امتحان آدامس بجوند و این کار را تا ۲۰ دقیقه اول ساعت آزمون ادامه دهند در واقع آدامس جویدن در آنها یک تاثیر انگیزشی ایجاد می‌کند که موجب بهتر شدن نتایج امتحانات آنها می‌شود.

اونی پر می‌گوید: بسیاری از بررسی‌های قبلی نیز تایید می‌کنند که هر نوع فعالیت بدنی می‌تواند در بهبود نتایج امتحانات دانش آموزان تاثیر مثبت داشته باشد بر همین اساس مطالعه جدید نشان می‌دهد که حتی این تحرک ملایم بدنی در حد آدامس جویدن هم می‌تواند همین تاثیر مطلوب را بر جای می‌گذارد.

به گزارش ایسنا – یونایتدپرس، اونی پر تاکید کرد: این تاثیر فقط به این شرط اعمال می‌شود که حتما پنج دقیقه قبل از آغاز آزمون آدامس بجوید چون اگر در طول آزمون این کار را شروع کنید دیگر بی تاثیر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21723

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر