2

وزارت دادگستری تونس از محاکمه غیابی زین العابدین بن علی دیکتاتور مخلوع تونس و همسرش در این هفته خبرداد .

  • کد خبر : 2176
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۸:۵۰

به گزارش خبرنگار اعزامی واحد مرکزی خبر از تونس ؛ قتل و شکنجه ، غارت اموال عمومی و تصاحب جواهرات ، پولشویی ،‌ ارتشاء ، قاچاق مواد مخدر و حمل غیرقانونی سلاح از اتهاماتی است که متوجه بن علی و همسر او است . یکی از مسئولان وزارت دادگستری تونس با بیان اینکه مجموعا ۸۸ […]

به گزارش خبرنگار اعزامی واحد مرکزی خبر از تونس ؛ قتل و شکنجه ، غارت اموال عمومی و تصاحب جواهرات ، پولشویی ،‌ ارتشاء ، قاچاق مواد مخدر و حمل غیرقانونی سلاح از اتهاماتی است که متوجه بن علی و همسر او است . یکی از مسئولان وزارت دادگستری تونس با بیان اینکه مجموعا ۸۸ اتهام متوجه دیکتاتور تونس است ، به اتهامات همسر و دامادهایش اشاره کرد و گفت : میزان رسیدگی به پرونده های تخلفات و اتهامات خاندان بن علی ۷۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت داشته است .

براساس ماده ۱۴۱ قانون جزایی تونس ، هیچ متهمی نمی تواند وکیل خارجی داشته باشد مگر اینکه متهم در تونس حضور داشته باشد ، براین اساس و بموجب قوانین جزایی تونس اکرم عازوری ، وکیل لبنانی بن علی نمی تواند وکالت دیکتاتور فراری را برعهده بگیرد .

بنا به اعلام وزارت دادگستری تونس اغلب اتهامات بن علی و خاندان او در پایتخت و بخش دیگری هم در دادگاه های مستقر دراستانها و شهرهای دیگر این کشور رسیدگی خواهد شد .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2176

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر