3

ثبت رکورد جدید در کسب رضایت از مشتریان شرکت سایپا

  • کد خبر : 217710
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس گزارش های شرکت بازرسی استاندارد و کیفیت ایران (ISQI ) برای دوره سه ماهه سوم سال ۹۵، شاخص کل رضایت مشتریان از فرایندهای فروش گروه سایپا، با رشد چشمگیری روبه رو بوده است.

به گزارش سایپانیوز، رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان مطلب فوق، گفت:میزان شاخص کل رضایت مشتریان از فرایندهای فروش در دوره زمانی یاد شده با ۱۴% رشد نسبت به سال ۹۴ به عدد ۶۵۲ رسیده است که این میزان؛ بیشترین رشد در بین شرکت های خودرو ساز است.

وی افزود: گروه سایپا در شاخص های برخورد و پاسخگویی کارکنان نمایندگی، سهولت در روش های خرید خودرو، سهولت دسترسی به شبکه نمایندگی های فروش و محل تحویل خودرو، مطابقت خودرو تحویلی با مشخصات تعیین شده در زمان ثبت نام، مدت زمان صرف شده جهت طی مراحل اداری ثبت نام و تحویل خودرو در زمان مقرر طبق قرارداد خرید، امتیازهای بالای ۷۰۰ را کسب کرده است که در نوع خود منحصر به فرد است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=217710

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]