3

جالب ترین شادی پس از گل در نبردهای تراکتور و استقلال

  • کد خبر : 217748
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰:۳۸

در نبرد ۱۶ آبان ۹۳ دو تیم تراکتور و استقلال لوسیانو ادینیو باز هم برای تیمش تراکتور سازی ستاره بود.

جالب ترین شادی پس از گل در نبردهای تراکتور و استقلال

 

به گزارش افق نیوز،  دهمین گل لوسیانو ادینهو در لیگ برتر با یک شادی خاص توام شد. ادینهو در لباس زیر پیراهنش از هوادادران تراکتور تشکر ویژه کرده و آنها را هواداران عالی نامیده است. البته او پس از گلزنی به سمت یک عکاس رفت، دوربین این عکاس را گرفت و از هواداران عکس گرفت. تصاویر شادی پس از گل او را در ادامه می بینید.

تصاویر شادی

 

تصاویر شادی

در این بازی دو تیم با ترکیب زیر به میدان رفتند

تراکتورسازی: حامد لک، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، محمد ایران پوریان، حبیب گردانی، شاهین ثاقبی، فرشاد احمدزاد، احمد کامدار، ادینیو، محسن دلیر(محمد ابراهیمی۸۴) شهریار شیروند(سامان نریمان جهان ۶۴)

استقلال: محسن فروزان، خسرو حیدری، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، پژمان نوری، آرش برهانی(یعقوب کریمی ۶۷)، محمد قاضی (خرسندنیا ۹۱)، سجاد شهباززاده، کرار جاسم(مگویان ۸۰)، آندرانیک تیموریان و امید ابراهیمی

نیمه اول بدون گل خاتمه یافت اما در دقیقه ۶۱ ضربه آرش برهانى از سمت چپ محوطه تراکتور، پس از برخورد با تیر راست دروازه به گل تبدیل شد تا استقلال یک بر صفر پیش بیافتد.

یازده دقیقه بعد شاهین ثاقبی روی پاس محسن دلیر و با یک حرکت در عرض، با یک ضربه بغل پا دروازه استقلال را باز کرد و کار را به تساوی کشاند. اما در دقیقه ۸۶ پاس نریمان جهان در محوطه جریمه به ادینیو رسید و او یک بار دیگر با یک ضربه فنی و زمینی، توپ را به قعر دروازه استقلال فرستاد تا شادی جالب خود را انجام دهد. به نظر می رسید که تراکتور برنده مسابقه شده است اما در دقیقه ۹۵  ارسال روی دروازه با ضربه سر حنیف عمران زاده مقابل پای امیرحسین صادقی افتاد، او نیز توپ را از بالای سر حامد لک وارد دروازه کرد و کار را به تساوی کشاند تا دو تیم به یک امتیاز این مسابقه قناعت کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=217748

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]