3

تراکتور با غلبه بر استقلال به رده دوم برگشت/برد اصفهانی‌ها و شکست فولاد در دربی خوزستان

  • کد خبر : 218060
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱

تیم تراکتورسازی در دیدار خانگی برابر استقلال تهران با یک گل به برتری رسید و به رده دوم جدول صعود کرد.

 در مهم ترین مسابقه تراکتورسازی در تبریز میزبان استقلال تهران بود. هر دو تیم برای نایب قهرمانی در لیگ برتر می جنگند و نتیجه این دیدار می توانست تا حدی مدعی اصلی را مشخص کند.
امیر قلعه نویی که که تیمش یک امتیاز از استقلال کمتر داشت ترکیب محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، محمدرضا مهدی زاده، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی(۸۴ فاخر تهامی)، مهدی کیانی، محمد نوری، شهرام گودرزی، مهدی شریفی(۷۵ – علی طاهران)، محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی را انتخاب کرد.
در تیم علیرضا منصوریان نیز مهدی رحمتی، رابسون، پادوانی، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی(۶۹ – مجتبی حق دوست)، جابر انصاری(۸۵ وریا غفوری)، بهنام برزای(۵۷- علی قربانی) و کاوه رضایی به میدان رفتند.
در نیمه اول تراکتورسازی بیشتر از حریف توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت هایی را ایجاد کرد اما این استقلال بود که روی یک ضد حمله در موقعیت تک به تک قرار گرفت هر چند که این فرصت را از دست داد.
در نیمه دوم استقلال بازی را بهتر شروع کرد و صاحب چند موقعیت شد که از دست رفت در ادامه نیز تماشاگران حاضر در ورزشگاه شاهد بازی متعادلی بودند تا اینکه در دقیقه ۸۷ محمد ابراهیمی با ضربه ای زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه مهدی رحمتی را باز کرد تا با این گل سه امتیازی تراکتورسازی با دو امتیاز بیشتر نسبت به تیم منصوریان به رده دوم بازگردد.
در سایر مسابقات امروز استقلال خوزستان در دربی این استان سه بر یک فولاد را شکست داد که نکته این مسابقه گلزنی ساسان انصاری بود تا همچنان در کنار طارمی برای کسب عنوان آقای گلی تلاش کند.
گسترش فولاد در تبریز برابر نفت تهران به تساوی بدون گل رسید، سیاه جامگان دو بر یک در مشهد مغلوب پیکان شد  سایپا در تهران با دو گل بازی را به نفت آبادان واگذار کرد.
دو تیم اصفهانی نیز در این هفته به برتری رسیدند. ذوب آهن دو بر یک ماشین سازی سقوط کرده را شکست داد و سپاهان نیز در قم با یک گل صبا را مغلوب کرد.
افق نیوز/
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=218060

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]