4

بررسی علت عدم دخالت عوامل غیر وزارت کشور در لغو حکم صادره فرمانداری ساری

  • کد خبر : 2189
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۹:۴۶

علی اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خانه ملت در تشریح تذکر خود به رئیس جمهوری، گفت: متأسفانه فرماندار شهر ساری پس از طی مراحل اداری و قانونی به طور رسمی انتخاب و قرار شد روز شنبه هفته پیش رو روز معارفه وی باشد. نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اما در اتفاقی […]

علی اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خانه ملت در تشریح تذکر خود به رئیس جمهوری، گفت: متأسفانه فرماندار شهر ساری پس از طی مراحل اداری و قانونی به طور رسمی انتخاب و قرار شد روز شنبه هفته پیش رو روز معارفه وی باشد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اما در اتفاقی نادر، حکم فرد نام برده پیش از برگزاری مراسم معارفه از سوی افرادی غیر از اعضای وزارت کشور باطل شد.

وی در پاسخ به این سئوال که افراد بیرون از اعضای وزارت کشور چه کسانی بودند، پاسخ داد: این اقدام از سوی ریاست جمهوری صورت گرفته است.

بازی با آبروی شخص را بر نمی‌تابم

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اقدام صورت گرفته را بازی با آبروی اشخاص خواند و تصریح کرد: این‌گونه اقدامات به اعتبار شهر و مردم ساری هم ضربه می‌زند.

یوسف‌نژاد، فرد انتخاب شده را دارای سابقه حتی مدیریتی دولتی برشمرد و اظهار کرد: این فرد از کسانی بود که در سیستم مدیریتی دولت بود.

“علی اصغر یوسف‌نژاد” در جلسه علنی روز ۲۴ خرداد، به وزیر کشور درباره بررسی علت عدم دخالت عوامل غیر وزارت کشور در لغو حکم صادره فرمانداری ساری تذکری کتبی داد که از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر