3

همسر امیر قطر در اقدامی نادر مقدمات سفر سفرای خارجی حاضر در قطر به زادگاهش – شیراز- را فراهم کرد. + تصویر

  • کد خبر : 2191
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۹:۵۰

همسر امیر قطر در اقدامی نادر مقدمات سفر سفرای خارجی حاضر در قطر به زادگاهش – شیراز- را فراهم کرد. هنوز مشخص نیست آیا همسر ایرانی الاصل امیر قطر نیز به ایران خواهد آمد یا خیر. این سفر در حالی انجام می شود که سفر اردیبهشت ماه همسر امیر قطر به ایران به دلیل مخالفت […]

همسر امیر قطر در اقدامی نادر مقدمات سفر سفرای خارجی حاضر در قطر به زادگاهش – شیراز- را فراهم کرد. هنوز مشخص نیست آیا همسر ایرانی الاصل امیر قطر نیز به ایران خواهد آمد یا خیر.

این سفر در حالی انجام می شود که سفر اردیبهشت ماه همسر امیر قطر به ایران به دلیل مخالفت شدید برخی گروههای داخلی لغو شد. این سفر قرار بود بنا به دعوت رسمی همسر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری انجام شود.

همسر ایرانی امیر قطر اهل شیراز است و درسال ۱۹۹۹ در لندن با حاکم قطر ازدواج کرده و دارای یک پسر و یک دختر می باشد. اولین آشنائی او با حاکم قطر در میهمانی افطاری حاکم در قصر شیخ قطر واقع در منطقه باغ اناری شیراز بوده است.

به نظر می رسد  ایران نیز فرصت حضور سفرای خارجی حاضر در قطر در کشور را مغتنم شمرده و برنامه هایی را نیز برای زمان حضور کوتاه مدت آنها در ایران تدارک دیده است.

برهمین اساس، سرپرست استانداری فارس در خصوص برنامه و اهداف این سفر گفت: سفرای این کشورها با هدف بررسی ظرفیت های اقتصادی استان فارس و بازدید از اماکن فرهنگی، تاریخی و مراکز تفریحی وارد فارس می شوند.

سید فرهاد سجادی با اشاره به موقعیت راهبردی استان فارس و همچنین وجود ایرانیان مقیم کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و علاقمند به سرمایه گذاری در استان افزود: این بازدید در راستای اجرای مصوبه دور سوم سفر رئیس جمهور به استان فارس در رابطه با تعیین فارس به عنوان استان معین در جذب سرمایه گذاری های تولیدی و تجاری کشور های حوزه خلیج فارس صورت می گیرد.

وی ادامه داد: نشست تخصصی سفرا با اعضاء اتاق بازرگانی و صنایع و معادن شیراز از دیگر برنامه های سفر دو روزه هیئت مذکور به استان فارس است. سرپرست استانداری فارس ابراز امیدواری کرد: اینگونه مراودت بتواند زمینه رشد و توسعه اقتصادی درهمه نقاط استان مستعد و پهناور فارس را فراهم کند

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2191

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر