6

اتفاق عجیب نقل‌و انتقالاتی/پیام کی‌روش برای بازیکن استقلال؛ به پرسپولیس برو تا ملی‌پوش شوی!

  • کد خبر : 219563
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸

این بازیکن این روز ها دوباره آماده بازگشت به فوتبال می شود. با این حال برخی منابع غیر رسمی اخبار عجیبی را درباره این بازیکن می دهند.

شنیده می شود تنها راه بازگشت کنعانی زادگان به تیم ملی جدا شدنش از استقلال است و سرخپوش شدن است.
محمدحسین کنعانی زادگان اتفاق عجیب نقل‌و انتقالاتی/پیام کی‌روش برای بازیکن استقلال؛ به پرسپولیس برو تا ملی‌پوش شوی!

افق نیوز/ محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندر انزلی بود که با پایان یافتن دوره خدمت سربازی اش به تهران بازگشت. وی پس از بازگشت به تهران به پرسپولیس رفت اما نتوانست بر سر مبلغ قراردادش با این تیم به توافق برسد.

 

در نتیجه کنعانی زادگان ۲۳ ساله از پرسپولیس رفت و راهی استقلال شد. مدافع سابق انزلی چی ها با قراردادی نزدیک به یک میلیارد تومان به جمع شاگردان منصوریان پیوست. تا  یکی از خریدهای پر سر و صدای تیم فوتبال استقلال در ابتدای لیگ هفدهم شود.

 

کنعانی‌زادگان پس از انجام تنها ۲ بازی که با اشتباهات فاحشی هم از سوی او همراه بود، دچار مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی شد و فصل را از دست داد. در ادامه منصوریان برای اینکه بتواند بازیکن جدیدی جذب کند، نام این مدافع را از فهرست خارج کرد و در حال حاضر با استقلال هم قراردادی ندارد.

 

این بازیکن این روز ها دوباره آماده بازگشت به فوتبال می شود. با این حال برخی منابع غیر رسمی اخبار عجیبی را درباره این بازیکن می دهند.

 

شنیده می شود، این افراد به کنعانی‌زادگان گفته‌اند که کارلوس کی‌روش معتقد است مربیانی مانند زلاتکو کرانچار و برانکو ایوانکوویچ دانش فنی به مراتب بالاتری نسبت به منصوریان دارند و اگر او می‌خواهد در ایران باشد و به تیم ملی دعوت شود، باید راهی سپاهان یا پرسپولیس شود. البته این به کنعانی‌زادگان توصیه شده که اگر شرایط برای پیوستنش به این دو تیم فراهم نبود به خارج از کشور برود و لژیونر شود.

 

از آنجایی که کی‌روش و برانکو اختلافات شدیدی با یکدیگر دارند، به نظر می‌رسد مدافع فصل جاری استقلال به اصفهان برود و به سپاهان بپیوندد تا شاید بتواند به تیم ملی برگردد.

 

باشگاه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=219563

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]