2

مانع یک استقلالی برای پرسپولیسی شدن

  • کد خبر : 219682
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۴۰

طبیعی است که وجود این قرارداد باعث می شود که موضوع پرسپولیسی شدن باقری در حد شایعه باقی بماند و طبیعی است که آبی ها به هیچ عنوان راضی نمی شوند بازیکن خود را به حریف اصلی خود در راه کسب عنوان قهرمانی بدهند.

به گزارش خبر ورزشی، طبق صحبت های غیر رسمی نزدیکان به باشگاه پرسپولیس فرشید باقریی یکی از ۴ خرید قطعی این باشگاه در فصل نقل و انتقالات است، بازیکنی که با توجه به ثمر رساندن گل نایب قهرمانی استقلال در بیشتر بازی های این فصل نیمکت نشین بوده است و از شرایط خود دراین باشگاه راضی نیست.
فرشید باقری روز پنجشنبه بعد از گل به سپاهان که مهمترین گل فصل استقلال بود خوشحالی نکرد تا ثابت شود تصمیمش برای جدایی از این تیم جدی است هرچند خودش حضورش در پرسپولیس را تکذیب می کند.
اما از همه این ها گذشته فرشید باقری برای پیوستن به پرسپولیس با یک مانع بزرگ روبرو است و آن این است که یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد. طبیعی است که وجود این قرارداد باعث می شود که موضوع پرسپولیسی شدن باقری در حد شایعه باقی بماند و طبیعی است که آبی ها به هیچ عنوان راضی نمی شوند بازیکن خود را به حریف اصلی خود در راه کسب عنوان قهرمانی بدهند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=219682

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]