1

هیئتی عالی‌رتبه‎ای از مقامات جمهوری اسلامی ایران با هدف شرکت در نشست بین‌المللی مجمع اقتصادی سن پترزبورگ، وارد روسیه شده‌اند.

  • کد خبر : 2201
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۱

بیش از یک هزار هیئت رسمی و نماینده از هفتاد کشور جهان به منظور شرکت در نشست بین‌المللی مجمع اقتصادی در سن پترزبورگ، دومین شهر بزرگ روسیه گردهم آمده‌اند.دیمیتری مدودف رئیس جمهور روسیه روز جمعه (۲۷ خرداد، ۱۷ ژوئن) در مراسم افتتاحیه پانزدهمین دوره این نشست سالانه سخنرانی کرد. بر اساس این گزارش، رهبری در […]

بیش از یک هزار هیئت رسمی و نماینده از هفتاد کشور جهان به منظور شرکت در نشست بین‌المللی مجمع اقتصادی در سن پترزبورگ، دومین شهر بزرگ روسیه گردهم آمده‌اند.دیمیتری مدودف رئیس جمهور روسیه روز جمعه (۲۷ خرداد، ۱۷ ژوئن) در مراسم افتتاحیه پانزدهمین دوره این نشست سالانه سخنرانی کرد.
بر اساس این گزارش، رهبری در حال ظهور در عصر جدید، اصلی‌ترین موضوع مورد بحث نشست بین‌المللی ۲۰۱۱ مجمع اقتصادی سن پترزبورگ عنوان شده است.

پرس تی وی:در این نشست همچنین قرار است موضوعاتی نظیر ایمن‌سازی رشد جهانی، ساختن پایتخت خلاق روسیه و گسترش افق‌های فن‌آوری مورد بحث قرار گیرند.

نشست سال ۲۰۱۱ مجمع اقتصادی سن پترزبورگ در کنار ایجاد فرصت‌های تجاری و بازرگانی، فرصت‌های اقتصادی در بازارهای در حال ظهور اروپا و آسیا را نیز مورد توجه قرار می‌دهد.

همایش بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ که به مدت سه روز ادامه خواهد داشت، میزبان ۵۰ نفر از رهبران و روسای جمهور کشورهای مختلف از جمله هو جین‌تائو رئیس جمهور چین، نورسلطان نظربایف رئیس جمهور قزاقستان و تارجا هالونن رئیس جمهور فنلاند است.

نشست بین‌المللی مجمع اقتصادی سن پترزبورگ، بزرگ‌ترین رویداد اقتصادی سالانه روسیه، کشورهای مشترک‌المنافع و کشورهای اروپایی شرقی و مرکزی است که از سال ۱۹۹۷ هر سال در ماه ژوئن در شهر سن پترزبورگ روسیه برگزار می‌شود.

این نشست به اجلاس اقتصادی داووس روسیه موسوم شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2201

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر