2

روند توزیع شیر مدارس از هفته آینده نظارت می‌شود

  • کد خبر : 22074
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۲

دبیر کمیته ملی شیر مدارس گفت: مأموران نظارتی از هفته آینده تمام مدارس کشور را در خصوص توزیع شیر رصد کرده و گزارش کار ارائه می‌دهند.

 

خبرگزاری فارس: روند توزیع شیر مدارس از هفته آینده نظارت می‌شود

علیرضا کریمیان، دبیر کمیته ملی شیر مدارس اظهار داشت: این کمیته با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نظارت دقیق بر نحوه تولید و توزیع شیر در مدارس دارد.

وی گفت: در سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای را با سازمان استاندارد و تحقیقات در خصوص نظارت بر تولید و توزیع شیر مدارس منعقد کردیم و امسال نیز آن را تمدید خواهیم کرد.

دبیر کمیته ملی شیر مدارس در خصوص اینکه چه تعداد از مدارس کشور تحت پوشش توزیع شیر قرار گرفته‌اند، اضافه کرد: ۱۰۰ هزار مدرسه در مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی در کشور باید تحت پوشش توزیع شیر قرار گیرند و به همین دلیل فراگیر شدن آن در تمامی مدارس کشور نیازمند زمان است.

کریمیان بیان داشت: متعهد هستیم ۷۰ نوبت شیر بین دانش‌آموزان توزیع کنیم و تمامی مأموران نظارتی از هفته آینده تمامی مدارس کشور (مقطع ابتدایی و راهنمایی) را رصد کرده و گزارش کار ارائه می‌دهند.

وی، شیر مدارس را از با کیفیت‌ترین شیر در کشور دانست و خاطرنشان کرد: همواره سعی شده است شیر مدارس به صورت صنعتی و با کیفت عالی خریداری شود ضمن اینکه برای اینکه شیر مدارس از کیفیت‌ بیشتری برخوردار باشد، بهای بیشتری را پرداخت کرده‌ایم.

منبع : فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22074

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر