2

سه عضو سرمربی تیم فوتبال امیدهای پرسپولیس اهدا می‌شود

  • کد خبر : 220994
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰

پزشک هماهنگ کننده و تشخیص مرگ مغزی بیمارستان مسیح دانشوری از اهدای سه عضو مجید نائینی سرمربی تیم فوتبال امیدهای پرسپولیس خبر داد.

مجید نائینی سه عضو سرمربی تیم فوتبال امیدهای پرسپولیس اهدا می‌شود

افق نیوز/ دکتر سروش اویسی درباره مرگ مغزی آقای مجید نائینی سرمربی تیم فوتبال امیدهای پرسپولیس گفت: متاسفانه آقای مجید نائینی دیروز در پی سکته مغزی دچار مرگ مغزی شدند و برای اثبات قانونی مرگ مغزی و انجام اهدای عضو به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شدند.

 

وی افزود: امروز بعد از اثبات مرگ مغزی ایشان، می‌توانند جان سه تن را با اهدای سه ارگان خود یعنی کبد و دو کلیه نجات دهند که واقعا از خانواده‌شان به دلیل بخششی که کردند تشکر می‌کنیم.

 

اویسی با اشاره به آمار اهدای عضو در مرکز اهدای عضو بیمارستان مسیح دانشوری گفت: این مرکز آمار بالایی از اهدای عضو را در کشور به خود اختصاص داده است به طوریکه در ماه اخیر ۲۷ مورد اهدای عضو داشتیم و در سال گذشته نیز ۲۱۶ مورد اهدای عضو در مرکز مسیح دانشوری انجام شد که این تعداد ۳۰ درصد اهدای عضو کل کشور را شامل می‌شود.

 

وی تاکید کرد: همچنین باید توجه کرد که از ابتدای فعالیت مرکز اهدای عضو بیمارستان مسیح دانشوری تا کنون ۴۲۰۰ مورد اهدای عضو داشتیم و از مردم تشکر می‌کنیم که با آگاهی از اینکه مرگ مغزی برابر مرگ کامل است به اهدای عضو و نجات جان بیماران کمک کردند.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=220994

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]