7

اول تیر؛ واریز پنجمین مرحله یارانه‌ نقدی

  • کد خبر : 2212
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۸

افق:در حالی که در نخستین مرحله، برای بیش از ۶۰ میلیون نفر یارانه واریز شد، به گفته سخنگوی طرح تحول اقتصادی در پایان ماه اردیبشهت امسال، تعداد افراد ثبت نامی برای دریافت یارانه در سایت مرکز آمار به ۷۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر و تعداد افراد ثبت نام و افتتاح حساب کرده در سایت […]

افق:در حالی که در نخستین مرحله، برای بیش از ۶۰ میلیون نفر یارانه واریز شد، به گفته سخنگوی طرح تحول اقتصادی در پایان ماه اردیبشهت امسال، تعداد افراد ثبت نامی برای دریافت یارانه در سایت مرکز آمار به ۷۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر و تعداد افراد ثبت نام و افتتاح حساب کرده در سایت وزارت رفاه به ۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسیده است.
تا کمتر از یک هفته دیگر (اول تیرماه) پنجمین مرحله یارانه‌های نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود، این در حالی است که تعداد یارانه بگیران از مرحله اول تا مرحله چهارم حدود ۱۲ میلیون نفر افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، در حالی که در نخستین مرحله، برای بیش از ۶۰ میلیون نفر یارانه واریز شد، به گفته سخنگوی طرح تحول اقتصادی در پایان ماه اردیبشهت امسال، تعداد افراد ثبت نامی برای دریافت یارانه در سایت مرکز آمار به ۷۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر و تعداد افراد ثبت نام و افتتاح حساب کرده در سایت وزارت رفاه به ۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسیده است.

این در حالی است که سایت رفاهی برای اعلام شماره حساب واریز یارانه همچنان باز است و اگر چه امکان ثبت نام افراد جدید در سامانه مرکز آمار ایران وجود ندارد، اما ثبت شماره حساب برای افراد تایید شده ممکن است.

تا کنون در دو مرحله یارانه نقدی ۸۹ هزار تومان و در مرحله سوم و چهارم با افزایش یارانه نقدی نان، ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به حساب هر نفر ایرانی متقاضی واریز شده است. با این حساب تا کنون به ازای هر نفر متقاضی یارانه ۲۶۹ هزار تومان به حساب واریز شده است و در واقع رقمی به حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان از سوی دولت به این موضوع اختصاص یافته است.

در مرحله چهارم واریز یارانه‌ها به گفته یک نماینده مجلس مشخص شد که حدود دو میلیون نفر از ایرانیان ساکن خارج کشور نیز با ثبت نام، تا کنون یارانه نقدی دریافت می‌کرده‌اند، در حالی از اثر افزایش قیمت‌ها در داخل چیزی متوجه آنها نبوده‌ است. به گفته مسوولان اقتصادی قرار است درباره این عده تصمیمی اتخاذ شود.

طبق روال دو دوره گذشته، یارانه نقدی در هفته ابتدایی هر ماه به حساب متقاضیان واریز می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر