1

مروری کوتاه بر آخرین اخبار نقل و انتقالاتی پرسپولیس؛ تابستان نسبتا شلوغ سرخ ها

  • کد خبر : 221342
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶

 
پرسپولیس تابستان شلوغی در پیش خواهد داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس-بازیکنان پرسپولیس-لیگ قهرمانان آسیا-عکس تیمی پرسپولیس

طرفداری– با پایان یافتن بازی های لیگ برتر خلیج فارس، تیم ها شروع به قدرتمندتر کردن خود برای فصل آینده کرده اند و پرسپولیس تهران نیز با حضور در بازار نقل و انتقالات در تلاش است تا ضمن استحکام تیم قهرمان با خرید بازیکنان جدید، نقاط ضعف خود را نیز بپوشاند.

تاکنون سرخپوشان در نقل و انتقالات خود فقط خرید دو گزینه را رسانه ای و رسمی کرده اند و دیگر اقدامات این باشگاه یا پس از دیدار برگشت با لخویا رسانه ای می شود و یا هنوز در وضعیت مذاکره و چانه زنی است.

در این پست نگاهی می اندازیم به اخبار نقل و انتقالاتی  پرسپولیس و احتمالاتی که ممکن است در آینده رخ دهد.

یکی از محتمل ترین خرید های پرسپولیس که باید منتظر رسمی شدن آن در روزهای آینده باشیم، خرید هافبک جوان تیم پیکان است، سیامک نعمتی همانگونه که خود نیز تایید کرده است پس از شجاع خلیل زاده و گادوین منشا می تواند به سومین خرید سرخپوشان تبدیل شود و پس از دیدار برگشت پرسپولیس و لخویا می توان شاهد رسمی شدن حضور او در پرسپولیس باشیم. نکته ای که در مورد این بازیکن قابل ذکر است این که او خرید بالای ۲۳ سال پرسپولیس است و صحبت هایی مبنی بر اینکه او جزو خرید های زیر ۲۳ سال پرسپولیس محسوب می شود صحت ندارد. نعمتی متولد ۲۸ فروردین ۷۳ است و سهمیه بزرگسال سرخپوشان خواهد بود.

دیگر هافبکی که نامش در اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده می شود، رضا اسدی، بازیکن تیم نفت تهران است. او که متولد دی ماه سال ۷۴ است در صورت خرید می تواند جزو سهیمه زیر ۲۳ سال پرسپولیس محسوب شود.

در مورد مهدی قائدی، پدیده تیم ایرانجوان بوشهر نیز باید گفت که این بازیکن جوان و با استعداد با تیم ایرانجوان قراردادی دو ساله دارد و احتمال اینکه این باشگاه بوشهری راضی شود ستاره خود را به پرسپولیس بفروشد بالا نیست و باید منتظر ماند و دید که مذاکرات با ایرانجوان بوشهر به چه شکل پیش خواهد رفت.

همچنین به نظر می رسد مذاکرات پرسپولیس با سعد ناطق، مدافع تیم نیروی هوایی عراق و شایان مصلح، بازیکن تیم سپیدرود ادامه دارد و در آینده باید منتظر اخبار این مذاکرات نیز باشیم.

و همچنین سرخپوشان منتظر وضعیت دو بازیکن سرباز خود، یعنی احمد نوراللهی و امید عالیشاه نیز هستند و مشخص شدن وضعیت این دو بازیکن می تواند به سوالات زیادی در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس پاسخ دهد و به نوعی خرید های آینده این تیم منوط به بودن یا نبودن این دو بازیکن خواهد بود.

اما در مورد خروجی های پرسپولیس نیز باید بگوییم که پس از جدایی ولادیمیر پریموف و الکسی پلی یانسکی و جدایی رامین رضاییان و  جدایی محتمل محمدامین آرام طبع، پرسپولیس برای خرید بازیکن جدید نیاز به جای خالی دارد و شهاب کرمی، احسان علوان زاده و حتی سامان نریمان جهان می توانند گزینه های خروجی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات باشند.

همچنین اخبار غیر رسمی از توافق سروش رفیعی و باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده خبر می دهند که پس از دیدار با لخویا می توان از صحت و سقم آن مطمئن شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221342

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]