2

آندره آ برتا، مدیرورزشی اتلتیکو مادرید می‌ماند؛ هنریکه در یک قدمی مدیریت ورزشی پاری سن ژرمن

  • کد خبر : 221344
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷

ظاهرا بند آزادسازی ۱۴ میلیون یورویی برتا مانع از پیوستن او به پاریس شده است.

سرمربی اتلتیکو مادرید - مدیرورزشی اتلتیکو مادرید - اتلتیکو مادرید

طرفداری – شواهد حاکی از این است که پاری سن ژرمن که به شدت به جذب آندره آ برتا، مدیرورزشی ایتالیایی اتلتیکو مادرید علاقه داشت، به دلیل رقم بالای آزادسازی موجود در قرارداد برتا، قید او را زده است.

به گزارش mundodeportivo، برتا در اتلتی می‌ماند. هم خودش این را می‌خواهد و هم اتلتیکو مادرید. او پیوندی عاطفی با چولو و باشگاه دارد و نمی توان به راحتی آنها را از هم جدا کرد. گرچه پیشنهاد دستمزد سالانه ۱۴ میلیون یورو از سوی پی اس جی، در مقطعی برتا را برای رفتن مردد کرده بود اما حالا خبر می‌رسد مانع جدیدی پیش روی پاریسی‌های متمول قرار گرفته که باعث شده آنها قید برتا را بزنند.

از بند آزادسازی ۱۴ میلیون یورویی موجود در قرارداد برتا با اتلتیکو مادرید حرف می‌زنیم. رقمی که اگرچه برای باشگاهی چون پاری سن ژرمن، رقم بالایی محسوب نمی‌شود اما ناصر الخلیفی علی‌رغم علاقه وافری که به برتا دارد، پرداخت این رقم را برای به خدمت گرفتن یک مدیرورزشی، معقول نمی‌داند. همین هم باعث شده تا این باشگاه از جذب برتا دست بکشد و گفته می‌شود حالا تلاشش برای به خدمت گرفتن آنترو هنریکه، مدیرورزشی سابق پورتو را دو چندان کرده است.

طبق گزارشی که ESPN منتشر کرده ظاهرا باید هنریکه را مدیرورزشی جدید پاری سن ژرمن بدانیم. خبری که انتظار می‌رود پس از برگزاری فینال جام حذفی فرانسه میان پاری سن ژرمن و آنژیه اعلام شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221344

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]