3

تصاویر حضور مسعود و مریم رجوی سرکردگان گروهک تریوریستی منافقین در حرم مطهر حضرت علی (ع)

  • کد خبر : 2215
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۸

افق به نقل از خبر، تلویزیون گروهک تروریستی منافقین در شب ۱۳ رجب تصاویر حضور مسعود و مریم رجوی سرکردگان گروهک تریوریستی منافقین در حرم مطهر حضرت علی (ع) را پخش کرد.  تاریخ ضبط این تصاویر «فروردین ۱۳۶۹» اعلام شد. این گروهک در دهۀ ۱۳۶۰ در داخل کشور ترورهای متعددی را سازماندهی کرد و تعداد […]

افق به نقل از خبر، تلویزیون گروهک تروریستی منافقین در شب ۱۳ رجب تصاویر حضور مسعود و مریم رجوی سرکردگان گروهک تریوریستی منافقین در حرم مطهر حضرت علی (ع) را پخش کرد.  تاریخ ضبط این تصاویر «فروردین ۱۳۶۹» اعلام شد.

این گروهک در دهۀ ۱۳۶۰ در داخل کشور ترورهای متعددی را سازماندهی کرد و تعداد زیادی از شهروندان و غیرنظامیان را در ترورهایی به شهادت رساند. با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نیز خائنانه در صف دشمن بعثی قرار گرفت. کار این گروهک خود فروخته به جایی رسید که به صدام در سرکوب شیعیان و اکراد عراق در انتفاضه این کشور نیز کمک کرد.

گفتنی است این گروهک در حال حاضر به شدت با اقداماتی تلاش می‌کند چهرۀ تروریستی خود را تصحیح کند و یاد و خاطرۀ اقدامات ضدّ انسانی‌اش را از اذهان جهانیان بزداید. اقداماتی که باعث شده است که این گروهک در لیست گروههای تروریستی اتحادیه ارورپا و آمریکا قرار بگیرد.

قرار است این گروهک تروریستی روز ۲۸ خرداد هواداران و اعضای فریب‌خوردۀ خود را یک گردهمایی در فرانسه مجتمع سازد. پیش‌تر این گروهک ادوات نظامی خود را نیز در قالب رژه به نمایش می‌گذاشت. اما اکنون برای اثبات غیر تروریستی بودنش از چنین اقداماتی خودداری می‌نماید.

گروهک تروریستی منافقین با پرداخت مبالغ هنگفتی مقامات ارشد اروپایی و آمریکایی را به چنین همایش‌هایی می‌کشاند تا قدری چهرۀ نظامی و مخوف خود را تلطیف نماید و خود را از لیست سیاه گروه‌های تروریستی خارج سازد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر