به گزارش خبرنگار افق علی اصغر جاودان فر صبح امروز در حاشیه بازدید از بخش های مختلف کارگزاری مسکن مهر گفت : برای سهولت انجام امور اداری متقاضیان با هماهنگی مدیران بانک مسکن ، اقدام به ارتقا خدمات این بانک در کارگزاری مسکن مهر پردیس در جهت تکریم شایسته متقاضیان نمودیم و این موضوع موجب ارتقا رضایت مراجعین شده است.
جاودان فر با اشاره به مراجعه مرحله به مرحله متقاضیان به بانک مسکن در داخل شهر گفت ؛ در مرحله اول امور مربوط به پرینت حساب و میزان بدهی در مکان اختصاصی بانک مسکن در کارگزاری انجام می شود و در مرحله بعدی که کمتر از یک ماه آینده صورت خواهد گرفت کلیه امور مربوط به مسکن مهر از قبیل کارت قسط ، واریز و برداشت ،هم جزو خدمات ارایه شده به متقاضیان خواهد بود.
مدیر مسکن مهر شهرستان پردیس با اشاره به لزوم تسریع در جهت رسیدگی به روند اداری متقاضیان تصریح کرد ؛ از هر راه ممکنی برای رضایت خاطر ارباب رجوع و تکریم شایسته آنان بهره خواهیم برد .
جاودان فر کار رسیدگی به پرونده ۸۲ هزار متقاضی مسکن مهر در شهرستان پردیس را کاری بزرگ دانست وتصریح کرد ؛ از تمامی ظرفیتها در راستای اتمام پروژه های مسکن مهر استفاده خواهیم کرد و این در شرایطی هست که مجدانه به اتمام پروژه های مسکن مهر در سریعترین زمان ممکن برنامه ریزی می کنیم .
مدیر اجرایی مسکن مهر شهرستان پردیس با اشاره به اینکه در مکتب امام راحل و عظیم الشان مردم محق اند و مسؤولین مکلف ، خاطر نشان کرد ؛ برای انجام تکلیف خود در برابر حقوق قانونی مردم ، مصمم هستیم و امسال با افتتاح های پی در پی به مطالبات بحق مردم ، جامه عمل می پوشانیم .