3

بازیکنان خارجی همواره باید یک سر و گردن بالاتر از بازیکنان داخلی باشند

  • کد خبر : 22196
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۳

متاسفانه بازیکنان ما این کیفیت و خصوصیت را برای بازی در لیگ ایران ندارند

میروسلاو بلاژویچ پس از تساوی خانگی بدون گل مقابل صبای قم گفت: امروز با تیم خوب صبا بازی کردیم. در نیم فصل دوم باید چند بازیکن جدید را در اختیار بگیریم که یک مهاجم و یک بازی ساز در اولویت کاری ما قرار دارد.

وی در مورد کیفیت بازیکنان خارجی مس کرمان گفت: بازیکنان خارجی همواره باید یک سر و گردن بالاتر از بازیکنان داخلی باشند که متاسفانه بازیکنان ما این کیفیت و خصوصیت را برای بازی در لیگ ایران ندارند.

بلاژویچ درباره عملکرد بازیکنان جوان مس عنوان کرد:‌ امروز جوانان ما بازی‌های خوبی انجام دادند و نمایش خوبی داشتند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود در کار او دخالت می‌شود، گفت: هیچ کس در کار من دخالت نمی‌کند و در تصمیماتی که می‌گیرم اجازه دخالت به کسی را نمی‌دهم.

سرمربی مس کرمان در مورد بازگشت کلاه‌کج و بازی در دیدار مقابل صبا گفت: بعد از حرکت غیرورزشی که انجام داد از او ناراحت شدم و اخراجش کردم اما بعد از آن عذرخواهی کرد و قول داد این حرکت را تکرار نکند. من هم امروز به او بازی دادم.

بلاژویچ افزود: دو بازیکن اصلی خودمان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. خدابنده را به دلیل بی‌انضباطی از تیم اخراج کردم. نظم و انضباط در تیم من حرف اول را می‌زند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تصمیم دارد یک مهاجم از لیگ کرواسی به مس کرمان بیاورد، گفت: من این کار را نمی‌کنم. یکی از بهترین گلزنان بهترین کرواسی را به من پیشنهاد کردند اما من این پیشنهاد را رد کردم.

سرمربی مس کرمان درباره شعار هواداران در پایان این مسابقه گفت: تا به امروز هیچ کس در هیچ تیمی علیه من شعار نداده بود. اما این حق طبیعی هواداران است. شاید از برخی مسائل ناراحت باشند، به نظر شما خبرنگاران علت چیست؟

وی ادامه داد: در هر صورت هواداران سرمایه اصلی یک تیم هستند و هیچ تیمی بدون هوادارانش نمی‌تواند بازی کند و موفق شود. به این اعتراض‌ها به دید مثبت نگاه می‌کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر