5

شرکت کشتیرانی ‘جانسون استیونس’ بر اثر تحریم های ایران اعلام ورشکستگی کرده است.

  • کد خبر : 2220
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۷

گزارش روز شنبه گروه اخبار صوتی وتصویری ایرنا به نقل از منابع خبری منطقه حاکیست : این خبر را ‘دیوید مری گولد’ که مسوول رسیدگی به دفاتر این شرکت است ، تایید کرد و علت آن را تحریم های اتحادیه اروپا در برابر ایران دانست. ‘یوسف دانشور’، از مدیران اتاق بازرگانی ایران و انگلیس، در […]

گزارش روز شنبه گروه اخبار صوتی وتصویری ایرنا به نقل از منابع خبری منطقه حاکیست : این خبر را ‘دیوید مری گولد’ که مسوول رسیدگی به دفاتر این شرکت است ، تایید کرد و علت آن را تحریم های اتحادیه اروپا در برابر ایران دانست.
‘یوسف دانشور’، از مدیران اتاق بازرگانی ایران و انگلیس، در این خصوص می گوید :چند کمپانی و شرکت انگلیسی که عضو اتاق بوده اند و با ایران معامله می کرده اند با مشکل مواجه شده و حتی یکی دو تا از آنها ورشکسته شده اند.
وی می گوید : ایران هم اجناس انگلیس را تحریم کرده است و کمپانی ها به هیچ عنوان نمی توانند اجناس خود را به ایران صادر کنند.
دانشور در خصوص مخالفت کمپانی های انگلیسی به دولت برای تغییر این وضعیت نیز گفت : تجار انگلیسی مخالفند و به دولت فشار می آورند. اتاق بازرگانی هم برای حل مسئله فشار می آورد. اینها اثری ندارد، اتحادیه اروپا یک طرف ماجراست، آمریکا یک طرف دیگر ماجراست. ما معتقدیم سیاست باعث این وضعیت شده است.
‘صابر شیخ’ یکی از بازرگانان ایرانی فعال در بریتانیا هم می گوید : من با تحریم های اتحادیه اروپا بر ایران مخالف هستم وبدون شک این تحریم ها در اوضاع اقتصادی دنیا و منطقه اثر گذاشته است و ما نمی توانیم این مساله را انکار کنیم. به هر حال به نظر من این تحریم ها یک اشتباه است که از سوی اروپایی ها علیه ایران اعمال شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2220

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر