1

آخرین خبرها از لیست پرسپولیس/ ۳ بازیکن جدید سرخپوش می شوند/ ۱۱ بازیکن قطعی فصل بعد مشخص شدند

  • کد خبر : 223024
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۱۰

برانکو و سایر مسئولان باشگاه پرسپولیس در حالی به دنبال تقویت این تیم هستند که حواشی نسبتا زیادی پیرامون این موضوع وجود دارد.

لوگوی پرسپولیس آخرین خبرها از لیست پرسپولیس/ 3 بازیکن جدید سرخپوش می شوند/ 11 بازیکن قطعی فصل بعد مشخص شدند

افق نیوز، پرسپولیس برای فصل هفدهم قرار است اسکلت تیمی‌‌اش را حفظ کند اما در این مورد، مسائلی وجود دارد که شایعات، احتمالات، امیدواری‌ها و ناامیدی‌ها را در دل خود دارد.

 

ادامه گزارش اخبار نقل و انتقالاتی پیرامون باشگاه پرسپولیس را بخوانید؛

 

نمای کلی از سرخ‌ها

پرسپولیس ۱۳ بازیکن اصلی خود را حفظ کرده و اگر کمال کامیابی‌نیا و سروش رفیعی نیز تمدید کنند، سرخپوشان با ۱۵ بازیکن آماده ورود به لیگ برتر خواهند شد. برانکو نیز لیست خروجی خود را در قالب یک مصاحبه اعلام کرد و گفت که چه کسانی را نمی‌خواهد.

 

انتخاب بازیکن روی پست، نه نام

برانکو بیشتر از آنکه شبیه رسانه‌های کشورمان، روی نام‌ها متمرکز شود، تمام تمرکز خود را روی پر کردن پست‌ها گذاشته است. او در پست مهاجم و وینگر، یک تا دو بازیکن، مدافع میانی و کناری حداقل ۳ بازیکن و هافبک نیز ۲ بازیکن می‌خواهد.

 

چه کسانی می‌آیند؟

حضور گادوین منشا و شجاع خلیل‌‌زاده قطعی شده است. سیامک نعمتی هم با لوگوی پرسپولیس عکس یادگاری گرفته و دو بازیکن دیگر از جمله سعید آقایی از تراکتورسازی (گسترش فولاد) و ایگور پراهیچ نیز در لیست خرید باشگاه هستند. احمد نوراللهی نیز قرار است به پرسپولیس برگردد که با این شرایط، لیست ۱۸ نفره پر خواهد شد.

 

فوکوس روی لیست زیر ۲۳ سال

برانکو معتقد است اگر تمرکز باشگاه به جذب بازیکنان زیر ۲۳ سال باشد، پرسپولیس موفقیت‌های بیشتری در بازار نقل و انتقالات کسب می‌کند. او می‌گوید حضور علی علیپور، احسان علوان‌‌زاده یا صادق محرمی برایش بسیار مفید بوده و حالا می‌خواهد باز هم به دنبال بازیکنان بیشتری در لیست زیر ۲۳ سال باشد تا هم لیست این رده را پر کند و هم ستاره‌های جدیدی معرفی کند.

 

باز هم دفاع وسط

برانکو به باشگاه اعلام کرده در کنار سیدجلال حسینی، محمد انصاری و شجاع خلیل‌زاده، حداقل احتیاج به یک مدافع میانی سرشناس و باکیفیت دارد تا دیگر اتفاقات فصل قبل برای تیمش تکرار نشود. این در حالی است که محسن ربیع‌خواه و حسین ماهینی نیز در این فصل مدافع میانی بازی کردند.

 

علوان‌‌زاده بلاتکلیف است

با اینکه در لیست منتشر شده از سوی برانکو، نامی از احسان علوان‌‌زاده به عنوان یکی از خروجی‌ها دیده نمی‌شود اما این بازیکن تا زمان پر شدن لیست ۱۸ نفره بلاتکلیف است. او در این فصل به سهمیه بزرگسال اضافه می‌شود و این یعنی یکی از ۱۸ نفر اصلی سرخپوشان می‌شود. اگر برانکو در پستی که می‌خواهد بازیکن پیدا کند، قید احسان را نیز می‌زند.

 

ترس بزرگ از محرومیت

با اینکه همیشه خبرهای امیدوارکننده‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس در مورد بازار نقل و انتقالات به گوش می‌رسد اما نگرانی‌هایی نیز وجود دارد از جمله اینکه باشگاه مثل تراکتورسازی و استقلال از پنجره نقل و انتقالات محروم شود که این ترس بزرگ، تا ثبت قراردادها همچنان ادامه خواهد داشت.

 

آنها ماندنی شدند؟

در مورد شهاب کرمی و سامان نریمان‌جهان نیز مسائلی گفته می‌شود از جمله اینکه به آنها گفته شده شما به صورت قطعی در لیست خروجی نیستید و شاید دوباره در لیست برانکو جای بگیرید. این به خاطر همان ترس از محرومیت و حفظ همه بازیکنان فصل قبل است. البته برانکو رسماً گفته شهاب کرمی در سطح پرسپولیس نبود و سامان هم نتوانست کار خاصی در این تیم انجام بدهد.

 

احتمال عجیب برای علیپور

علی علیپور طبق مدارک سازمان لیگ متولد سال ۱۳۷۴ است اما یک مدرک مهم هم وجود دارد که در آن، سال تولد علیپور ۷۳ درج شده و اگر این مدرک مورد بررسی دوباره قرار گرفته و تأیید شود، علیپور از فصل آینده باید در لیست بزرگسالان قرار بگیرد. احتمالی که البته مدیران باشگاه آن را رد می‌کنند.

 

بی‌خیال شایعات باشید!

این روزها شایعات زیادی در مورد نقل و انتقالات اطراف باشگاه پرسپولیس است و خیلی‌ها دوست دارند با مطرح شدن نام‌شان ادعا کنند از پرسپولیس پیشنهاد دارند اما تا وقتی این شایعات به صورت رسمی تأیید نشده، شما آن را باور نکنید! فعلاً اتفاق تازه‌ای غیر از آنچه خواندید، رخ نداده است.

 

علاقه‌مندی‌های برانکو

برانکو ایوانکوویچ تقریباً به همه خواسته‌های خود در بستن تیمش برای فصل آینده رسیده است. او بازیکنان توانمندی که علاقه زیادی به مدل فوتبال‌شان داشت را حفظ کرده و از سوی دیگر، بازیکنان مورد نظرش را در بازار نقل و انتقالات به تور انداخته است. کار سرخپوشان در بستن لیست فصل آینده هنوز تمام نشده اما با این حال، نگاهی داریم به لیست فعلی تیم برای فصل آینده که سرخپوشان با این نفرات راهی لیگ می‌شوند.

 

بازیکنان بزرگسال در لیست ۱۸ نفره

علیرضا بیرانوند (دروازه‌بان)،‌ بوژیدار رادوشوویچ (دروازه‌بان – سهمیه خارجی)، سیدجلال حسینی (مدافع)، حسین ماهینی (مدافع)، محمد انصاری (مدافع)،‌ محسن ربیع‌خواه (مدافع – هافبک)، محسن مسلمان (هافبک)، مهدی طارمی (مهاجم)، فرشاد احمدزاده (مهاجم)، وحید امیری (مهاجم) و احسان علوان‌‌زاده (مهاجم).

 

لیست انتظار برای تمدید قرارداد

سروش رفیعی (هافبک) و کمال کامیابی‌نیا (هافبک).

 

لیست خریدهای جدید

شجاع خلیل‌‌زاده (مدافع) و گادوین منشا (مهاجم – سهمیه خارجی).

 

لیست بازیکنان زیر ۲۳ سال

علی علیپور (مهاجم) و صادق محرمی (مدافع).

 

لیست بازیکنان زیر ۲۱ سال

حمیدرضا طاهرخانی (هافبک) و ابوالفضل درویش‌وند (دروازه‌بان).

 

(مکث)

 

چند نکته مهم؛

 

*لیست قطعی پرسپولیس برای فصل آینده با ۱۱ بازیکن آماده است.

 

*اگر کامیابی‌نیا و رفیعی در تیم ماندنی شوند، تعداد بازیکنان در این لیست به عدد ۱۳ می‌رسد و در صورت قطعی شدن قرارداد نعمتی، خلیل‌‌زاده و منشا، تعداد به ۱۶ نفر می‌رسد.

 

*همچنین علیپور و محرمی نیز جزو نفرات اصلی پرسپولیس هستند که با وجود آنها، سرخپوشان فعلاً ۱۸ بازیکن دارند.

 

*برانکو می‌تواند به غیر از منشا و رادوشوویچ، دو بازیکن خارجی دیگر نیز جذب کند که حتماً یکی از آنها باید خارجی – آسیایی باشد.

 

*این روزها صحبت از حضور ایگور پراهیچ (مدافع – کروات)، یک بازیکن عراقی و چند بازیکن خارجی و خارجی – آسیایی دیگر اطراف پرسپولیس به وفور شنیده می‌شود.

 

*در لیست ۲۳ نفره نیز به غیر از علیپور و محرمی، پرسپولیس می‌تواند ۷ بازیکن دیگر جذب کند.

 

*پرسپولیس در لیست زیر ۲۱ سال خود هم هنوز ۸ جای خالی دارد.

 

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=223024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر