1

بمب خبری استقلال ترکید/ شاه ماهی مدنظر پرسپولیس آبی پوش شد

  • کد خبر : 223447
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸

هافبک تیم گسترش فولاد به طور قطعی به استقلال تهران پیوست.

داریوش شجاعیان بمب خبری استقلال ترکید/ شاه ماهی مدنظر پرسپولیس آبی پوش شد

افق نیوز/ظاهرا استقلالی ها بعد از – از دست دادن کاوه رضایی برای جبران اتفاقاتی که در روزهای نقل انتقالات رخ داده بود حاضر شدند برای دریافت رضایت نامه این بازیکن ۲۵ ساله یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نظر بگیرند که این مبلغ در چند قسط به باشگاه گسترش فولاد پرداخت خواهد شد.در روزهای اخیر به دفعات هوشنگ نصیرزاده، مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد به دفعات اعلام کرده بود باشگاه مخالف داریوش شجاعیان است و تصمیم گرفته شد این بازیکن در تیم تبریزی بماند. در عین حال او بر این نکته تاکید داشت از آنجایی که قرارداد باشگاه با داریوش شجاعیان ۸۵۰ میلیون تومان است طبق آداب بین المللی هر باشگاه دو برابر این مبلغ را پرداخت کند می تواند رضاییتنامه این بازیکن را دریافت کند که حالا به نظر می رسد استقلالی ها ۲۰۰ میلیون تومان از گسترش فولاد تخفیف گرفته اند. هم چنین مصاحبه نکردن داریوش شجاعیان نشان می داد که این بازیکن علاقمند است همه چیز به طور پنهانی و در آرامش پیش رود.

 

این خبر هنوز به طور رسمی از سوی استقلالی ها و گسترشی ها تایید نشده اما خبرهای رسیده حمایت از قطعیت آن دارد. باشگاه پرسپولیس هم سخت به دنبال جذب این بازیکن بود. استقلالی ها  اگر دست کم بخواهند دستمزد داریوش شجاعیان در گسترش فولاد را به او بدهند می شود گفت برای این بازیکن ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان هزینه کرده اند.

 

گفتنی است برای این پست مجتبی جباری هم اعلام آمادگی کرده بود که با توجه به شرایط سنی هشت شاکی علیرضا منصوریان ترجیح داد در پی داریوش شجاعیان باشد. توافقات اولیه در این باره صورت گرفته و اگر اتفاق خاصی در آینده رخ ندهد این بازیکن در روزهای آتی رسما استقلالی خواهد شد.

 

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=223447

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]